Mikä pitää 4 seinän sisällä

Anonyymi-ap

Kertokaahan työssä käyvät,varakkaat eläkeläis Kainuulaiset mikä teitä pitää kotona ,vaikka ei ole pakottavia kotitöitä siellä kupata tai lemmikkiä mitä kaitsea?
Hyvät autotkin on millä liikkua muuallakin kuin vain kerran viikossa kaupassa tai asioilla.
Missä mättää???Terveellä järellä ajatellen kun tuommonen vapaus on niin liikkuis siellä sun täällä reissussa,sukuloimassa,etelän lomilla,Ihan missä vaan.Kertokaa.

17

1845

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

...vähällä olin vastata mutta kysymys olikin suunnattu vain VARAKKAILLE ...niinkuin moni muukin asia tässä yhteiskunnassa ...

• Anonyymi

Miksi haluat tietää?

• Anonyymi

Olen niitä joille tieto ei lisää tuskaa.

• Anonyymi

Pelkään ihmisiä.

t. yksiöjankuttaja

• Anonyymi

No minäpä, varakas eläkeläinen, kerron:
      Kun on ikää, on pakostakin tullut nähtyä niin paljon maailmaa, että ei enää oikein kiinnosta matkustaa laajemmin. Kaikkialla maailmassa ihmiset elää aikalailla samalla tavalla, eikä mitään uutta tule esille. Joskus voi talavella auringossa piipahtaa ja siihen se jääkin.
      Uudet asiat eivät olekaan enää uusia, vaan vanhan jatustelua. Mammona ei enää kiinnosta, pikemminkin suuremman tyydytyksen suo jostain roinasta luopuminen kuin sen hankkiminen.
      Sukulaiset; Nehän on vanahanneet joka iikka, jaksaako kukaan vuosikymmenestä toiseen samoja juttuja kuulla. Ja kun mitään ei tapahdu, ei ole paljon poristavaakaan.
      Niinpä tulee istuttua tässä kotona. Netissä voi seikkailla ja sijoittaa vaikka kuukausittain eläkkeestä ylitse jäävää tonnia- paria. Siinä se aika kuluu, vaikka yleensä on tylsää, aika menee kuitenkin liian nopeaan...

• Anonyymi

Saman suuntaset kuijeett mullakin on tullu tehtyä nuorenpana töitä eikä sen kummempaa harrasteltua vaikka oiskin ollu varaa . . nyt eläkkeelä ollessa joutaa olla joute eikä tartte herätä aikasi töihin ei kä ole pätemisen taretta kuten nuorempan , , , ja mitä auton hienouteen tulee niin onhan se , , , mutta ootko aatellu mitä näyttäs ulkopuolelta katsoo kun itse ajan tankkaaman city maasturin . huoltoasmmalle kun kaarat piililläsi ? NIINPÄ NIIN itse et voi ihaila itseäsi ja autoasi , , siitä nautinnosta jäät paitsi .

• Anonyymi

Edellisen lisäksi ajelen pilistä, eli entisajan pillurallie.
      Nyt kun ei ole työajuja, on mukava ajella ympäriinsä ihan turhaan. Tarkkailen bensan hintoja ja otan halvimman mukaan tankin täyteen. Halvinta on yleensä Teboililla.
      Laatuautolla on kiva päästellä menemään ja kuunnella RadioSuomea ajellessan.

• Anonyymi

...no tuossa oli jo jotakin , ei ehkä päivän paras mutta lähelle , lähelle ...

• Anonyymi

..." halvinta on yleensä .. " niinpä , ajatustakaan ei uhrata maailman tapahtumille "oman navan " ulkopuolelta , voidaan nokka pystyssä rahoittaa rikollisvaltion rosvoretkeä ajellessa "ihan turhaan ympäriinsä" .. eipä silti , on penikkatauti vaivannut täälläkin , tunnustan .. ja ihan kypsällä iällä piti käydä niin Tenot kuin Kanariatkin .. mutta uskottiin kerrasta , molemmat ..
        Ulkomaiden turistirysillä nyt ei ole muuta tarkoitusta kuin "rahat pois" ..

• Anonyymi

Jokainenhan elää kuten itse tahtoo.

• Anonyymi

Huono terveys ja pikkurahan puute,

• Anonyymi

Kalliita ne etelän matkat!

• Anonyymi

...töissä kun käy päivän , ei enää illalla tee mieli lähteä hyppyyn , hyvä kun jaksaa lautasensa tiskata ja lattian lakaista niin seuraavana onkin Pepsodent ja petiin ...

• Anonyymi

Kotona on paras olla, siinäpä se.

• Anonyymi

Kaikenmaailman lentsut liikkeellä. Parempi kotosalla oleilla.

• Anonyymi

Olipa rikas tai köyhä eläkeläinen tulee aika, että menee näkö, kuulo, muisti ja liikuntakyky.
      Tietenkin joillain voi olla alkuaikoina hyvä kunto, mutta vuodet tekevät tehtävänsä.

• Anonyymi

Kommentoi aloitusta
      ------------------,-----------
      Ketjun avaajan aloitus:
      "Kertokaahan työssä käyvät,varakkaat eläkeläis Kainuulaiset mikä teitä pitää kotona, vaikka ei ole pakottavia kotitöitä, siellä kupata tai lemmikkiä mitä kaitsea?"

Millainen on työssä käyvä, varakas, eläkeläinen, Kainuulainen, kotona pysyvä, kotityötön, mitään tekemätön?

Toisensa poissulkevat määritelmät. Ei päätä, ei häntää.
      Mistä teitä joutavien ketjujen avaajia riittää?
      Taidatte itse olla itse kuvatun kaltaisia, pienelle työkyvyttömyyseläkkeelle nuorena haalautuneita loisijoita?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3482
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3474
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2014
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1696
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1409
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1159
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe