Sai lopputilin edellisestä firmasta?
Ja nyt on ajanut nykyisen firman johonkin oikeustaisteluun???
Miksi Lääperin johtaja
40
1278
Vastaukset
- Anonyymi
Up!
- AnonyymiUUSI
"Duunari" houkutteli maalausliikkeen oikeustaisteluun idealla, että massiiviset oikeudenkäynnit ovat hyvä idea yksittäistä kuluttaja-asiakasta vastaan. "Duunari" ei saanut työtään tehtyä. "Duunari" päätti sotkeutumalla asioihin pitää huolen, ettei sitä tee maalausliikekään loppuun.
Nämä ovat pyörittäneet riitojaan pian kolme vuotta. Tapaus on saanut julkisuutta massiivisesta sensuurista huolimatta ja sen myötä näiden urakoista ja töistä meni arviolta puolet vuoden 2023 loppuun mennessä. Kuluttaja-asiakkaat alkoivat pelkäämään toimintatapaa ja peruivat sovitut remontit. "Duunarilta" taas moni iso toimija purki sopimukset.
Vahingot alkavat olla miljoonaluokkaa. Lisäksi moni ulkopuolinen toimija menetti tahtomattaan kymmeniä tuhansia "duunarin" jätettyä sovitut työt tekemättä tai teki ne virheellisesti.
Nyt "duunari" vaikuttaisi hankkineen uuden hyvämaineisen nimen yrityskaupalla?
- Anonyymi
Miksi insinööri sai potkut
- Anonyymi
Onkos inssi saanut potkut?
- Anonyymi
Tuolla on ensimmäisestä kysymyksestä.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17718661/maalausliike-laaperi
Oikeustaisteluun ilmeisesti houkutteli asiakasta vuosia häirinnyt Tekijä ja Duunari. Maalausliikkeen urakka ei pitänyt, käytti ammattitaidotonta romanialaista työvoimaa ja yritti laskuttaa kaikki urakan yli menneet ja omien virheiden korjaukset asiakkaalla. Siitä seuraavassa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17902320/maalausliike-laaperi--tekija-ja-duunari - Anonyymi
Miksikäs inssi sai potkut?
- Anonyymi
?????????
- Anonyymi
Duunarin bisnekset kääntyivät loppuvuoden 2022 aikana raskaasti tappiollisiksi. Maalausliike menetti työnsä vuoden 2023 aikana, jolloin liikevaihto romahti 40 % ja työntekijämäärä tippui kolmeen.
- Anonyymi
Ei se vielä retkuksi tee jos vähän renttuillaan
joka muuta väittää sille sanon terve vaan ja lähden juhlimaan
Mitta se on kovallakin miehellä
ja se täyttyy kun on viikonloppu lähellä
Hyvä se on paineitansa päästellä
joku saattaa siinä perhettäänkin säästellä
On viikonloppu eessä taas,
On viikonloppu mennääs vaan,
On viikonloppu mennääs vaan
Oltiin Maunon kanssa pari päivää viihteellä
meni lujaa huilattiinkin vasta Kiteellä
Piti taksillekkin maksaa tosi rutosti
rahat meni, mutta kyllä reissu kannatti
On viikonloppu mennääs vaan,
On viikonloppu mennääs vaan
Kotipihalla mä törmään herraan naapurin
hyvät huomenet mä sillekkin kai kajautin
Se sanoi "juoppolalli nousee ojasta"
ja pitihän mun sille sitten tokaista:
joka muuta väittää sille sanon terve vaan ja lähden juhlimaan
joka muuta väittää sille sanon terve vaan ja lähden juhlimaan- Anonyymi
"Yhtiön Tekijä ja Duunari Oy liikevaihto oli 303 tuhatta ja tilikauden tulos -70 tuhatta. Liikevaihto laski 31%. Liikevoittoprosentti oli -17,9%. Tiedot perustuvat yhtiön viimeisimpään tilinpäätökseen vuodelta 2023."
- Anonyymi
Millä nämä pyörittävät toimintaansa? Noista riidoista ei ole vissiin ollut muuta, kuin kuluja. Joku taho työntää rahaa osakeyhtiöihin? Mitä rahaa ja miksi?
- Anonyymi
Jii ässä vauhdissa
- Anonyymi
"Tekijä ja Duunari Oy on perustettu vuonna 2017. Se on osakeyhtiö jonka kotipaikka on Lappeenranta, ja pääasiallinen toimiala Rakennusliike"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tekijä ja Duunari Oy on perustettu vuonna 2017. Se on osakeyhtiö jonka kotipaikka on Lappeenranta, ja pääasiallinen toimiala Rakennusliike"
Alkaa olla aika väsynyttä läppää. Pistäs liikkeelle parit raflaavat tiktokit niin saadaan taas naureskella.
- Anonyymi
Blaa blaa 🤮
- Anonyymi
Oon aika varma, että kyllä sieltä näppäimistön takaa jotain parempaakin proosaa olisi tarjolla kuin hikisiä copypasteja. Yrittäisit ees vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon aika varma, että kyllä sieltä näppäimistön takaa jotain parempaakin proosaa olisi tarjolla kuin hikisiä copypasteja. Yrittäisit ees vähän.
Raapase kesämökkimurjuus sama proggis, niin saadaan tuplasti ihmeteltävää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raapase kesämökkimurjuus sama proggis, niin saadaan tuplasti ihmeteltävää?
"Kun haluat laadukkaasti tehdyt maalaustyöt, ota yhteyttä Maalausliike V. Lääperiin ja suunnitellaan yhdessä tarkemmin, mitä kohteessasi kannattaisi tehdä."
- Anonyymi
Kevät toi, kevät toi muurarin
Kevät toi, kevät toi maalarin
Kevät toi rakennuksille hanslankarin
Ja rannoille hampparin
Niin paljon minä kärsinyt olen
Monta kyyneltä vuodattanut...- Anonyymi
Laulava tuunari. Firma tuskin laulamalla pyörii. Mistä ja mikä/kuka pumppaa rahaa kassaan?
- Anonyymi
On kyllä se johtaja sen sortin vempula että en ihmettele
- Anonyymi
RKOM Hännisen kaveri. Hieman kamut jelppasivat toisiaan.
- Anonyymi
Joko jiiäs saanu kenkää puusepäntieltä jatkuvan nettisekoilun takia
- AnonyymiUUSI
Siis minkä takia?
- AnonyymiUUSI
Missäs tälläisiä sarjajherjaajia työskentelee?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missäs tälläisiä sarjajherjaajia työskentelee?
PREMEKON
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
PREMEKON
😳😳😳
- AnonyymiUUSI
Duunari on PRH:n mukaan laajentanut toimintaansa Ruokolahdelle. Onnea vaan, asiakkaille. Sitä tarvitaan, ettei joudu näiden palstojen lisäksi oikeusprosesseihin.
- AnonyymiUUSI
Ei kuitenkaan Espanjaan?
- AnonyymiUUSI
Asiakastaan vainoava Duunari ei vaikuta nyt pelkäävän "asiakasta", eikä koe olevansa vainottu. Ruåkolahtlaiskonstabbeli on ilmeisesti antanut vastaanotollaan duunarin "asiakkaakseen" kokeman yksityishenkilön henkilötietoja, joita kåmisaarion luvalla duunari voi levittää netissä.
- AnonyymiUUSI
Taitaa olla sateisella kelillä kurjat oltavat homeisessa asuntoautossa.
Ihan vaan ulosannista päätellen. No, ei muuta kuin sangriaa nassuun niin kyllä tämä tästäriemuksi muuttuu.
¡Adiós!
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005