Vaihtelin öljyt ja suodattimen (otin pois vanhan suodattimen tiivisteen) en käyttänyt imuvaihtajaa mutta ensikerraksi näpertelen semmoisen valmiiksi löytö osista on suhteellisen varma juttu. Mutta onko oikea öljypinnan tarkistus menetelmä seuraava?
Kun auto taas valmiina niin kaadan n 4,2 litraa dexron 3 ja autonkäymään ja jarru ja vaihdan yhteen kertaan kaikki vaihteet läpi rauhallisesti ja jätän auton neutral asentoon tyhjäkäynnille ja öljypinta pitäisi silloin olla ylämerkissä? Vai alamerkissä sillä kone ja vaihteisto on vain haalea enää ja öljy on n 10c lämmintä mitä laatikkoon meni. Missä lämmössä paras tarkistaa ja onko tuo oikea menetelmä? Mitäs jos kesäisen kylmä auto ei ajettu vaan kylmä +10c kaikki sammuksissa missä öljyn pinnan silloin olisi hyvä olla?
Tokihan tiedän kaiken tämän mutta jos joku varmuudella tietävä vielä kertoisi jos joku muu ei tiedä ……… on se v8 vaan mukava !
TH 200-4R öljypinnan oikea menetelmä on mikä
Anonyymi-ap
0
287
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225124- 254278
- 272441
- 342234
- 371988
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164