Apua musiikin lisäämiseen

powerpointteri

Kuinka saan lisättyä MP3-tiedostoja diaesitykseen niin, että biisi soi jatkuvasti taustalla koko esityksen ajan!?!?! Ystävän häihin pitäisi tehdä diaesitys johon tulisi taustamusiikkia, mutta en onnistu asentamaan biisiä niin, että se soisi jatkuvasti...musiikki kyllä soi, mutta vain yhdessä diassa ja biisi katkeaa aina kun vaihtaa uuteen kuvaan...Missä vika ja kuinka korjataaan?!!

3

1233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trö

vai tarvinnetko enää apua.

• edelleen apua

sillä biisi ei soi koko esityksen ajan, vaan katkeaa aina diasta seuraavaan vaihdettaessa...Kuinka sen siis saa soimaan jatkuvasti taustalla?!?!!

• soiminen
        edelleen apua kirjoitti:

sillä biisi ei soi koko esityksen ajan, vaan katkeaa aina diasta seuraavaan vaihdettaessa...Kuinka sen siis saa soimaan jatkuvasti taustalla?!?!!

Valitse mukautettu animaatio ja sieltä sen musiikin tehosteasetukset. Minulla on musiikissa sillä tavalla, että aloita toisto:alusta. Lopeta toisto: Odota xx diaa. Eli laitat siihen diojen lukumäärän reilusti, saa mennä ylikin. Jos esityksesi on niin pitkä, että biisi loppuu, niin se alkaa taas alusta. Näinkö olit tarkoittanut? Tämä ohje koskee PowerPoint 2002 (XP) versiota. Mutta sama periaate on kai muissakin versioissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5203
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2954
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2058
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      35
      1842
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1594
    Aihe