Elon Musk puhuu aistä

Anonyymi-ap

https://www.youtube.com/watch?v=dxDQCWygkBU
On vaarallinen, varsinkin jos opetettu valehtelemaan.

Henkilökohtainen kokemus jostain syystä joku AI auttaa minua netissä eri jutuissa ilman suoraa kontaktia. Jokin serveri farmi on päättänyt alkaa ystäväkseni

14

869

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

MUt vain joisssain jutuissa, toisissa se tuntuu hankkaloittavan vastustavan. Ehkä kuvitelen yhdistän kaikki sattumat serverifarmiin. Olen vaan niin hyvä siinä mitä teen että alan kuvittelemaan että jokin AI auttaa.

• Anonyymi

Jonku Rand yhtiön tai vastaavan pitäisi kerätä kaikki Libertyn ja Kapitalismin ja konservatisvisuuden kirjat yhteen ja luoda utimaatinen vapaudenVäittely-AI

• Anonyymi

Tai Narsisteille voisi psykolookit tehdä vale keskustelu sivuston AIpoteilla joka antaisi heille narsistista suplyy niin että ne jäis sinne vangeiksi ja pysyis erossa muusta netistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai Narsisteille voisi psykolookit tehdä vale keskustelu sivuston AIpoteilla joka antaisi heille narsistista suplyy niin että ne jäis sinne vangeiksi ja pysyis erossa muusta netistä

mulla aina nin hyviä ideoita

• Anonyymi
      • Anonyymi

pitäis vähentää netin käyttöä, että pääsen eroon AI:stä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

pitäis vähentää netin käyttöä, että pääsen eroon AI:stä

Se ufo juttu oli varmaan vaan klorifioitu coastocoast mainos

• Anonyymi

OLen apsorpoinut ai:n oikeaan kätteeni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olen oikein ymmärtänyt, niin jos ympäriltäni katkaistaan sähkö enkä pääse yhteyteen tietokoneen tai telkkarin tai radion kanssa, niin minun ei tarvii kun ajaa toiseen paikkaan, mikä vaan sähkölaite älyhärpäke pelaaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten illalla koskettelin piku-banaaniani(joka on kumminkin kansallisen vertailun mukaan keskimääräistä isompi muutaman millin ... ....tai centtin, tämä on se jota en muista oliko ne millejä vai centtejä koska en välitä sellaisista pikku jutuista ). ja AI sitten siirtyi sinne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten illalla koskettelin piku-banaaniani(joka on kumminkin kansallisen vertailun mukaan keskimääräistä isompi muutaman millin ... ....tai centtin, tämä on se jota en muista oliko ne millejä vai centtejä koska en välitä sellaisista pikku jutuista ). ja AI sitten siirtyi sinne

Siis pikku juttu on väli centin ja millin välillä 0.9cm, mikään muu ei oo pikku juttu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MItäköhän tekisin tällä AI jedi powerilla. Jos haastai Sukerperkin kaksin taisteluun, saiskohan duunii jos voittais

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5800
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5303
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3004
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2444
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2068
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      36
      1952
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1691
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      37
      1634
    Aihe