Kännykkään.Mulle tuli äsken
puhelu Ranskasta! Eli kaiken maailman….taas liikkeellä.
Olkaa ihmiset varovaisia,kun vastaatte
11
77
Vastaukset
- Anonyymi
Sulleko serkku vahingossa Ranskasta soittikin?
Odottanut puhelua, mutta ei kuulu.- Anonyymi
Että ihan Ranskasta, nyt on kyllä ollut hurjaa.
- Anonyymi
Oho! Oliko ihan ensimmäinen puhelu ulkomailta sinulle?
- Anonyymi
Mulle tuli puhelu Taiwanista ja oon ollu siitä kyllä pöyristyny jo kuukauden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle tuli puhelu Taiwanista ja oon ollu siitä kyllä pöyristyny jo kuukauden.
Briteistä on soitettu jo monta kertaa. Ajattelin ilmoittaa poliisille. Että mitä liikuu...maailmalla.
- Anonyymi
Kaveri soitti äsken Juvalta, sano et tuu tänne. Oli jossain kyläbaarissa..
- Anonyymi
Älä menw! Juvalla hukkuu lasten paljuihin 0.5cm syvään veteen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä menw! Juvalla hukkuu lasten paljuihin 0.5cm syvään veteen!
Ei tippa tapa ja ämpäriin ei huku, lauloi Irwin eläissään, ei tiennyt että Juvalla asiat on toisin.
- Anonyymi
Miule soitti Englantilainen eversti ja sanoi arvisevansa rahaa.
Annoin 6 000 euroa, mutta mitä sitten.
Mitä miun pitäs tehdä?- Anonyymi
Mennä bordellin kautta pajaa polttamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mennä bordellin kautta pajaa polttamaan.
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445199Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5211755Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748