Moniko täällä tervehtii pappa tai muulla vanhalla mopolla ajavaa?
Tämän kauden olen ajanut vain pappa-tunturilla kun sellaisen menin ostamaan.
Helposti ainakin customilla ajava, varsinkin harrikkakuski nostaa kättä. Aina tervehdin takaisin mutta en koskaan ensin.
Kyykky ja enskakuskit ei tervehdi.
Käsi nousee pappa-tunturille
5
312
Vastaukset
- Anonyymi
Tervehdin. Itselläni on moottoripyörän (n. 70 v. vehje) lisäksi 1960-lukuinen Solifer Export, jolla tulee välillä ajeltua. Tietyssä mielessä tykkään moooikusta jopa enemmän kuin moottoripyöräilystä. Kahvinkeittovehkeiden ja kameran kanssa retkeily pienillä hiekkateillä mopolla on erikoisen hienoa puuhaa.
- Anonyymi
Moooikusta = mopoilusta
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178320924
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Mopoille ja skobille ei moikata. Ne ei ole moottoripyöriä.
- Anonyymi
Kerro lisää. Tervehditkö polkupyörällä vastaan tulevia tuttuja jos olet itse kävellen liikenteessä? Voiko kumisaappaissa tervehtiä tennari-äijää?
Itse tervehdin kaikkia kaksipyöräisillä ajavia jos käsi tai peukku nousee vastaan tullessa. Myös autoilijoita ja kävelijöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305760- 345243
- 292974
- 342424
- 372108
- 152068
- 351882
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594