Pitääkö turvavyö pitää kiinni koko lennon ajan ja onko se samantapainen kuin autossa. Eli sellainen rullaava, mutta ei tule olan yli,???
Lentokoneen turvavyö
5
309
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvitse olla kiini kokoaja. Vyö on kiinteä lantiovyö.
Minä pidän sen kiinni kokoajan, koskaan ei tiedä ennakkoon, jos kone törmää kirkkaanilman turbulensssiin.Istuimesta irtoaminen ja pään osuminen kattoon ei ole suositeltavaa.- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17832250O
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Lentokoneen turvavyötä tulee käyttää aina koneen nousun sekä laskun ajan (lähtökohtaisesti ennen nousua ja laskua matkustamohenkilökunta tarkastaa että kaikilla matkustajilla on turvavyö kiinnitettynä) sekä silloin kuin kapteeni sytyttää turvavyön merkkivalon (turbulenssiä aiheuttava säärintama yms.).
Mulloinkin lennon ajan turvavyön käyttäminen on suositeltavaa, muttei pakollista.- Anonyymi
Kiitos vastauksista. Mulla on noin tunnin lento ja tuskinpa tarvii irrottaa jos ei tule vessa asiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Mulla on noin tunnin lento ja tuskinpa tarvii irrottaa jos ei tule vessa asiaa
Kannattaa pitää aina kiinni jos sattuisi yllättäen turbulenssia matkalle. Lentäjillä kyllä reitin sää tarkkaan tiedossa ja lennon alussa usein kuuluttavat mikäli kuoppaista osuutta tulossa. Näillä kohdin myös sytyttävät turvavyövalon jolloin wc:ssä ei saa käydä. Joten jos tulee vessahätä niin ei kannata pidätellä turhaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465627Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5742092Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.56895- 59880
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768