Lentokoneen turvavyö

Anonyymi-ap

Pitääkö turvavyö pitää kiinni koko lennon ajan ja onko se samantapainen kuin autossa. Eli sellainen rullaava, mutta ei tule olan yli,???

5

365

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tarvitse olla kiini kokoaja. Vyö on kiinteä lantiovyö.
      Minä pidän sen kiinni kokoajan, koskaan ei tiedä ennakkoon, jos kone törmää kirkkaanilman turbulensssiin.Istuimesta irtoaminen ja pään osuminen kattoon ei ole suositeltavaa.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🔞 ­­N­y­­­m­­­f­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17832250O

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Lentokoneen turvavyötä tulee käyttää aina koneen nousun sekä laskun ajan (lähtökohtaisesti ennen nousua ja laskua matkustamohenkilökunta tarkastaa että kaikilla matkustajilla on turvavyö kiinnitettynä) sekä silloin kuin kapteeni sytyttää turvavyön merkkivalon (turbulenssiä aiheuttava säärintama yms.).
      Mulloinkin lennon ajan turvavyön käyttäminen on suositeltavaa, muttei pakollista.

• Anonyymi

Kiitos vastauksista. Mulla on noin tunnin lento ja tuskinpa tarvii irrottaa jos ei tule vessa asiaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Mulla on noin tunnin lento ja tuskinpa tarvii irrottaa jos ei tule vessa asiaa

Kannattaa pitää aina kiinni jos sattuisi yllättäen turbulenssia matkalle. Lentäjillä kyllä reitin sää tarkkaan tiedossa ja lennon alussa usein kuuluttavat mikäli kuoppaista osuutta tulossa. Näillä kohdin myös sytyttävät turvavyövalon jolloin wc:ssä ei saa käydä. Joten jos tulee vessahätä niin ei kannata pidätellä turhaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7085
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      49
      3406
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2137
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      41
      2090
    Aihe