Niin, että kenellä alkoi kuukautiset 11-vuotiaana? Toivoisin, että jos näet tämän ja sinulla alkoi 11-vuotiaana, niin laittaisit vaikka edes vaan, mulla. Koska helpottas vähän tietää, kun mua vähän harmittaa, että mulla alkoi jo näin aikasin...😕😶
Kenellä alkoi...?
6
486
Vastaukset
- Anonyymi
Mullakin alkoi kuukautiset 11-vuotiaana. En ollut osannut valmistautua. Se oli kauheaa. Monta vuotta toivoin, että kuukautiset loppuisivat. Eivät loppuneet ennen kuin aloin odottaa ensimmäistä lasta 24-vuotiaana. Synnytyksen jälkeen alkoi taas aika pian. Nyt on jo tottunut.
Ei se kovin harvinaista ole, että kuukautiset alkavat niin varhain. Jaksat kyllä. Pidä hyvää huolta itsestäsi! - Anonyymi
ei 11 vuotta ole mikään ihmeellinen ikä . Ihan normi ikä jolloin menkat alkaa. Onko sillä nyt suurta väliä alkaa 11 vuotiaana vai 12 vuotiaana.
- Anonyymi
Kiitos paljon kommenteista ja tsempeistä!😊
Aloittaja - Anonyymi
Mä en tarkkaan muista millon mulla alko. Tais olla 10-vuotiaana. Oon nyt 11.
- Anonyymi
Okei, kiitos vastauksestasi!
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, kiitos vastauksestasi!
AloittajaOle hyvä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218267Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016513Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 772998
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402610- 452573
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222316- 1242301
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281687