on niin erityistä?
Mikä kaivatussasi
33
1303
Vastaukset
- Anonyymi
En jaksa enää. En vain jaksa.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17835198B
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Seinään juosseen näkönen 🫢
- Anonyymi
😆😆😆😆😆😆
- Anonyymi
Nainen vai mieskö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen vai mieskö?
Nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen vai mieskö?
Ei naiset yleensä kirjoittele pahasti miesten ulkonäöstä.
- Anonyymi
Eksyksissä. Tahdoton. Epävarma. Valehtelija. Huijari. Addikti.
En nyt heti muuta..- Anonyymi
Kenellä on oikeus olla otettu tästä ansioluettelosta.
- Anonyymi
Mulle? Kiitos nainen näistä kauniista sanoista. Sinäkin oot jokaisen miehen unelmien nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle? Kiitos nainen näistä kauniista sanoista. Sinäkin oot jokaisen miehen unelmien nainen.
Mulla osuu muut paitsi valehtelija ja huijari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä oletat, että kirjoittaja on nainen, tai että hän kirjoittaisi juuri sinusta? Addiktioprobleemat ei itsessään riitä välttämättä perusteeksi, mutta kivan trollaus tämä on kuitenkin koettavaksi jos om tunteita mitä käsitellä yms👍
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Nyt on oma naama vähemmän lytyssä Heti
- Anonyymi
Tyhmä kuin SAAPAS
- Anonyymi
Selvästi minä 👋🏻
- Anonyymi
Neitimies.
Ex.
Haluun miehen. - Anonyymi
Ei kelpaa muille. 🐽
- Anonyymi
Hänessä on ihan kaikki erityistä, välitän hänestä juuri sellaisena kuin on. Muuten vaan tuntuu liian vaikealta. En minä jaksa mitään liian vaikeaa.
- Anonyymi
Kosketus 🤤
- Anonyymi
Hän on ainutlaatuinen.
- Anonyymi
Ei mikään
En voi enää osallistua näihin kysymyksiin...
- Anonyymi
Hän on hyvä ihminen
- Anonyymi
Hän puhutteli minua alusta alkaen.
Oli jotenkin niin tärkeä ...
En oo jaksanut mitään yhteyttä usean läheisen kuoleman johdosta.
Levollista yötä.
♡ - Anonyymi
Enkä aio tämän jälkeenkään jatkaa täällä.
Ihmisen pitää pystyä realisoimaan elonsa. - Anonyymi
Ihanan villi luonne
- Anonyymi
Hän on pitkä ja hoikka ja älyttömän seksikäs ja myös osaa läsnäolon taidon.
- Anonyymi
Halauksesta tulee tunne. Että muu maailma häviää ympäriltä. Mieli rauhoittuu kuin olisi löytänyt jonkun sisäisen rauhan.
- Anonyymi
Kuka se sillai halaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka se sillai halaa?
Miksi se sinua kiinnostaa tietää ?
- Anonyymi
Haluan antaa sinulle rakkautta. Haluan sinun tuntevan sen ja sulattavan pelkosi ja epäilyksesi pois. Haluan, että pidämme tiukasti kiinni toisistamme, ei väliä mitä tapahtuu, koska lupaan rakastaa sinua. Haluan olla vierelläsi. Haluan, että tunnet olevasi lähellä minua.
https://youtu.be/iGzKM1-Gyho- Anonyymi
Olipa kaunis biisi😍
Toivon, että saat rakastaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728