ALKAAKO VAPPUNA

Anonyymi-ap

Ilmaston saastuttaminen, kun veneilijät lähtevät huvittelemaan. Tulevan hallituksen on säädettävä venevero. Mitä isompi kone sitä isompi vero. Alkaen 500 euroa....

19

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tee se.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

😋 ­­­N­­y­­m­­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17840042s

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Veneilijät vetää käteen.

• Anonyymi

Hallituksella näytön paikka. Turhaan saastuttavat maksamaan ilmaston pilaamisesta. Autoilla sentään käydään töissä, mutta Veneily on vaan fiilistelyä. Kova vero vaan ökyporukalle..

• Anonyymi

Seuraavat asiat tulee kieltää tieteen ja ilmaston nimissä:

Yksityisautoilu
        Eläintuotanto
        Saunat
        Yksityisveneily
        Lomalennot

PISTE.

• Anonyymi

AUTOILLE ON JO VERO. NYT VERO TARVITAAN VENEILLE JA LENNOILLE. MITÄ ISOMPI VERO, SEN PAREMPI.

• Anonyymi

EI VAAN TOTAALIKIELTO VITUN SAASTEUUNO

• Anonyymi

Avaajan kanssa samaa mieltä. Kaikille veneille vero mitkä moottoria käyttävät.

• Anonyymi

ILMASTON VIHOLLISIA ON JO PALJON LASKETTU VESILLE. IHMISET HALUAA SAASTUTTAA Huvikseen..

• Anonyymi

Ulompana saaristossa ei jäitä ole ollut koko talvena. Siellä ollut erinomaiset olosuhteet ajella tuplakoneisella bensa-V8:lla. Yön voi pitää luonnonsatamassa käynnissä kun ei kaiken maailman viherpiipertäjäköyhät tule vinkumaan. Bensaa palaa ihan rutosti ja mutta ei haittaa kun massia on.

• Anonyymi

Saastuttajat ovat saastetta. Tänäänkin laskettiin monta saatehärpäkettä vesille. Puomien aukaisu pitäisi maksaa vähintään satasen, niin johan saastekingit vähenisi..

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

Onko jollain niin pieni vene että saa siitä Raision satamasta laskettua? Mun vene telakoidaan isomla nosturilla. Vielä saa hyvin mahtunaan satamiin jahtini kun köyhät kiillottaa maissa veneitään. Huomenna tarkoitus lähteä taas reissuun, tankkiauto tulee tankkaamaan laiturille aamulla. Sitten vaan urku auki ja köyhät kyykkyyn. Maarianhaminassa lounas ja siitä yöksi Tukholmaan kaverin luo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko jollain niin pieni vene että saa siitä Raision satamasta laskettua? Mun vene telakoidaan isomla nosturilla. Vielä saa hyvin mahtunaan satamiin jahtini kun köyhät kiillottaa maissa veneitään. Huomenna tarkoitus lähteä taas reissuun, tankkiauto tulee tankkaamaan laiturille aamulla. Sitten vaan urku auki ja köyhät kyykkyyn. Maarianhaminassa lounas ja siitä yöksi Tukholmaan kaverin luo.

👎👎👎⛔⛔⛔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👎👎👎⛔⛔⛔

Viime kesänä moottorista hajosi startti ja uuden saaminen kesti. Jotta pääsi veneilemään pidon moottoria käynnissä yli 2 viikkoa. Bensaa paloi mutta mitä väliä kun iso tankki ja massia riittää. Muutaman nuoren neidon vein veneelle viihtymään. Tykkäsivät ja ihailivat komeaa mastoa.

• Anonyymi

Voi harmi. Itse olen iloinen veronmaksaja ja omistan siistin melkein uuden paatin. Seilaaminen kesäisin kotimaassa on mukavaa, silloin kun en matkustele maailmalla.

• Anonyymi

Varmaan iloisesti maksaisit myös saasteveroa..

• Anonyymi

Pitkä viikonloppu tulossa eli veneilemään. Naantalista lähden Kustavin kautta Ahvenanmaalle, ehkä pisto Ruotsiin ja sieltä takaisin Turun saariston kautta takaisin. Isot dieselit veneessä. Vessavedet pitää laskkea veteen kun en jaksanut korjata tyhjennyssysteemiä talven aikana mutta mereen ne sekoittuu hyvin kun vauhdistaa säiliön tyhjentää.

• Anonyymi

Ihan ok.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7475
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4123
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3645
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3150
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      53
      2399
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      38