Mikä helvetti on pielessä nykylääkäreissä ? Menin yksityiselle kun jalka turposi tuplasti ja väri muuttui aivan kummaksi sekä särky oli järkyttävä. Lääkäri tuumas ettei siinä mitään ihmeellistä ole. Ei määrännyt mitään lääkettä tai muutakaan. Ilmoitti että kyllä se ohi menee. Eipä mennyt. Seuraavaksi menin sairaalaan. Siellä todettiin paha ruusu ja muitakin vikoja. Kanyyli käteen ja lääkettä suoraan suoneen jotta ei jouduta amputoimaan. Miten tämä ikinä voi olla mahdollista ?
Lääkärit nykysuomessa
Anonyymi-ap
5
276
Vastaukset
- Anonyymi
Ikävä asia todella , hyvä ettei henki mennyt
- Anonyymi
Kannattaisi tehdä joku kantelu, tai ilmoitus, hoitovirheestä/hoitamatta jättämisestä.
- Anonyymi
Liian monet lääkärit luulee ettei tarvitse itse ajatella mitään kun on Käypä Hoito opus.
- Anonyymi
lääkäreiltä tulisi potilaan oikeuksiin kuuluvan kaikki lausuntona KIRJALLISENA .
> oma kantaan < voi kukin lääkäri kirjoittaa tai olla kirjoittamatta , kukaan sitäkään ei varsinaisesti valvo . . . - Anonyymi
Oli minullakin jotkut keuhkoveritulppa labra-arvot koholla, mutta ei ollut tulpan oireita, niin asia jäi siihen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717