https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rkp-n-henrikssonilta-viesti-tynkkyselle-politiikot-eivat-sanele-tai-maaraa-mita-ylen-ohjelmissa-sanotaan/8689996
kansa kuuntelee-henrikson saa huomata miten kansa asiat käsittää.seuraavissa vaaleissa rkp painuu liike Nyt taakse
/rkp-n-henrikssonilta-viesti-tynkkyselle
10
239
Vastaukset
- Anonyymi
RKP kannatus on jo KD takana....
- Anonyymi
Rkp pitäisi luutia pois Suomen maaperältä.
- Anonyymi
Jos saisin päättää, niin jättäisin persut ulos hallituksesta ja oppositio tukisi Kokoomuksen RKP:n ja kristillisten hallitusta. Persut on maailman lopun puolue. Ihmettelen kun Orpo suuressa hallituskiimassa edes neuvottelee tälläisen puolueen kanssa. Luulisi Orpon jo näkevän mihin päänsä pistää. Voi Orpo raukkaa
- Anonyymi
Samat sanat, en ikinä äänestäisi kokoomusta, mutta en olisi ikinä uskonut,
että se vajoaa näin alas, PS on kaikkien suomalaisten yhteinen inhokkipuolue,
joka on itse asiassa paremminkin rasistinen liike, jonka toiminnan rahoittaa kansa,
me veronmaksajat. Törkeä loukkaus, että joudumme elättämään niitä tyyppejä
ja niitten toimintaa, joka ei päivänvaloa kestä. - Anonyymi
Suomi oli liitossa natsisaksan kanssa, ei Ruotsi. Hitler mm. kävi Mannerheimin syntymäpäivilläkin Suomessa henkilökohtaisesti luovuttamassa Mannerheimille lahjaksi hienon Mercedes Benzin. Suomi kävi sotaa yhdessä Saksan natsien kanssa venäläisiä vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi oli liitossa natsisaksan kanssa, ei Ruotsi. Hitler mm. kävi Mannerheimin syntymäpäivilläkin Suomessa henkilökohtaisesti luovuttamassa Mannerheimille lahjaksi hienon Mercedes Benzin. Suomi kävi sotaa yhdessä Saksan natsien kanssa venäläisiä vastaan.
kyllä ruotsalaisilla oli jo aikaisemmin hyvät yhteydet ja sama rotuoppi-on siitä varmaan ylen arkistossa ohjelmat.
ruotsi leipoi rahaa rautamalmilla natseille? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat sanat, en ikinä äänestäisi kokoomusta, mutta en olisi ikinä uskonut,
että se vajoaa näin alas, PS on kaikkien suomalaisten yhteinen inhokkipuolue,
joka on itse asiassa paremminkin rasistinen liike, jonka toiminnan rahoittaa kansa,
me veronmaksajat. Törkeä loukkaus, että joudumme elättämään niitä tyyppejä
ja niitten toimintaa, joka ei päivänvaloa kestä.Ei ole PS minun inhokkipuolue, olen suvultani syntyperäinen suomalainen niin monen sukupolven takaa kuin historia tuntee . Joten levität valheellista, väärää tietoa. Inhokkipuolueeni ovat SDP ja Vihreät. Myös tavallaan Vasemmistoliitto, mutta onneksi ovat vähäisiä, niin voi helposti jättää huomiotta.
- Anonyymi
Tynkkynen bör titta närmare i spegeln.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728