hyvä suuhoito

Anonyymi-ap

kaveri piirissä kulki nuoruudessa tieto että olen hyvä suihin-ottaja opin myös syväkurkun olin kaikkien kaveri

9

3433

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mua kanssa arvostettiin imemisestä. Tosin aloitin sen jo alakoulussa kun isommat kaverit halusivat kertoa kuinka yläkoulussa pärjää ja saa uusia kavereita,

• Anonyymi

isommat kaverit suojeli mua koska olin hyvä suihin ottaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

isommat kaverit suojeli mua koska olin hyvä suihin ottaja

Siis spede niuvanniemestä buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis spede niuvanniemestä buaahaa

Mitäs olet.

• Anonyymi

niin myös minulla vuosien jälkeen yx kaveri kysyi vieläkö imen tottakai päättyi panoihin otin vastaan kun sain

• Anonyymi

mukava yllättää vanha kaveri nyt osaa jo tuntea kun on tulossa pieni tauko ja nautinnon pitkitystä ennen olin vain tyhjentäjä laaki oli huima kysyi vaan uusitaanko heti kyllä kesti kauan imeskellä lopulta 2sormee peppuun jopa laukes kurkkuuni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mukava yllättää vanha kaveri nyt osaa jo tuntea kun on tulossa pieni tauko ja nautinnon pitkitystä ennen olin vain tyhjentäjä laaki oli huima kysyi vaan uusitaanko heti kyllä kesti kauan imeskellä lopulta 2sormee peppuun jopa laukes kurkkuuni

Paska haisee ja banjot soi kun tuhkaluukku tanet toisiaan perseeseen moukaroi

• Anonyymi

Linda Lovelace on tän opettanut myös tyttis ollut apuna alussa

• Anonyymi

Vain unelmissas eunukki

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6133
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3396
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3315
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      265
      2052
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1636
    10. 6
      1398
    Aihe