Tuulivoimalavuokratulot ovat ansiotuloja

Anonyymi-ap

Keroivatko tuulihuijarit sinulle tämän? Vai puhuivatko vain suurista vuokratuloista, puhumattakaan tuulivoimaloiden purkuvastuista. Tuulivoimatulo on verotettavaa ansiotuloa, ei pääomatuloa. Joten voit joutua maksamaan veroa vaikka esim 60 % vuokratuloistasi.
Maataloudessa sitä verotetaan maataloustulona, ei silloinkaan pääomatulona. Eli vuokratulot lopsautetaan ansiotulojesi päälle, että heps kukkuu....
https://www.vero.fi/henkiloasiakkaat/omaisuus/metsa/metsasta_saadut_muut_tulot/tuulivoimala-ja-mets%C3%A4nomistajan-verotus/

7

818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi voi onko uusi asia joutua maksamaan veroa,eikö ole mitään osteltavaa, sais poistoja.Verot palkansaajan joka päiväinen asia ja sinun60% on ennakkovero joka tasataan lopullisessa verotuksessa .

• Anonyymi

Onkos tullut kesä?

• Anonyymi

Tuosta ns käteenjäävästä tulosta pitää laittaa myös sukanvarteen, purkua varten. Maan arvo myös nousee, kun siitä saa vuokratuloa. Tämä tulee näkymään sitten kun tulee perinnön jako aikanaan (perintövero nousee jälkipolville).

• Anonyymi

On se kivaa kun kateelliset köyhät naapurit huolehtivat näin avuliaasti minun raha-asioistani. Sydämmellinen kiitos teille. Kyllä minä veroni maksan itse. Muuten meneekös niistä sossun rahoista veroa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se kivaa kun kateelliset köyhät naapurit huolehtivat näin avuliaasti minun raha-asioistani. Sydämmellinen kiitos teille. Kyllä minä veroni maksan itse. Muuten meneekös niistä sossun rahoista veroa?

Sossun euroista menee vero,jokaisessta maksamastani ostoista.
        Vieläpä suuri,ihan yhtä suuri kuin hyvin ansainultakin.
        Sähköinen lasku saataa olla ilmaista,mutta paperisesta peritään.
        Vie vaikka Pankiin "paperisia"laskettavaksi niin varmasti perivät,kuitin kera.
        Ulosotosta voit saada "Varaton" jokaisesta laskusta kun tämä on käsitelty.
        Muuta hyvä kun joku pitää huolta myös sinusta ja tulevista sukupolvista.
        Ole hyvä vaan.Joulun Enkeli!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sossun euroista menee vero,jokaisessta maksamastani ostoista.
        Vieläpä suuri,ihan yhtä suuri kuin hyvin ansainultakin.
        Sähköinen lasku saataa olla ilmaista,mutta paperisesta peritään.
        Vie vaikka Pankiin "paperisia"laskettavaksi niin varmasti perivät,kuitin kera.
        Ulosotosta voit saada "Varaton" jokaisesta laskusta kun tämä on käsitelty.
        Muuta hyvä kun joku pitää huolta myös sinusta ja tulevista sukupolvista.
        Ole hyvä vaan.Joulun Enkeli!

Onhan se niin ihmeellistä kun tuolla kylänraitilla käyskentelee ja kuuntelee. Akat valittaa että kun ei ole rahaa ostaa kinkkua ja muuta diipadaapaa ja sen sellaista. Sitten pohditaan että mistä se Jukkalakin tai Kainu oikein rahansa on hankkinut..
        Ei vain meidän tilille tule mitään rahoja ei.. Kuulkaas mummot .. Rahaa tulee tilille jos itse sitä rahaa hankkii. Ei kaikkea voi sossusta saada.Kadehtiminen on ilmaista joten kadehtikaa rauhassa laiskat vätykset ja sosiaalipummit sekä muut työn vieroksujat. Antakaa ahkerille kansalaisille vapaus hankkia omat rahansa ja maksaa siitä verot jotta sinullekkin olisi sossussa sitten rahaa. Köyhää ja ankeaa joulua teille pummit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se niin ihmeellistä kun tuolla kylänraitilla käyskentelee ja kuuntelee. Akat valittaa että kun ei ole rahaa ostaa kinkkua ja muuta diipadaapaa ja sen sellaista. Sitten pohditaan että mistä se Jukkalakin tai Kainu oikein rahansa on hankkinut..
        Ei vain meidän tilille tule mitään rahoja ei.. Kuulkaas mummot .. Rahaa tulee tilille jos itse sitä rahaa hankkii. Ei kaikkea voi sossusta saada.Kadehtiminen on ilmaista joten kadehtikaa rauhassa laiskat vätykset ja sosiaalipummit sekä muut työn vieroksujat. Antakaa ahkerille kansalaisille vapaus hankkia omat rahansa ja maksaa siitä verot jotta sinullekkin olisi sossussa sitten rahaa. Köyhää ja ankeaa joulua teille pummit.

Rahaa tulee tilille.kun sitä itse hankii.!? Raha tuli tilille,mutta eurot nämä pienenti.
        Markka-aikana tulleet eläke markat muutettiin euroiksi ja niiden kasvattamisen lopetti
        indeksiin loppuminen.Nyt sitten tuli pelastus jos ,muutamille Tuulimylly ansiotulojen saajille
        joiden eläke saattaa nousta .Siihenkin hallitus teki topin,nimittäin -68 vuottialle ei enää
        eläke kerry.(Kansalaisaloite tulisikin pelastukseksi,jossa määrättäisiin kaikki yli 18 vuotiaat
        maksamaan Akoille ja Ukoille 30% korotuksen nyt maksettavien eläkeiden päälle, jotka ovat saaneet markka aikana eläkee kertymän.)Tämä antaisi ahkerille työssäkäyville mahdollisuuden,akvitoitua työhönsä täysin sydämmin.Iloista Joulua teille ahkerille
        tontuille.! Eero Aveen Joulunenkeli Lumivalkoinen!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      4094
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      256
      3674
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2094
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1726
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1482
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1429
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      404
      1320
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1219
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      76
      1053
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      30
      1050
    Aihe