Tuulipuvut tilittäkää lisää veroja että saisin lisää etuja Suomen valtiolta. Otan sen maksuna siitä että koulu ei puuttunut kiusaamiseeni ja myös armeijassa hukatusta ajasta. Täällä ulkomailla elämä on kallista ja teillähän on löysää rahaa jakaa ulkomaalaisille Suomessa niin kai sitä on vähän lisää minullekin. Suomi on maksanut opiskeluni ulkomailla ja nyt oleskeluni. Olen nettoverotulojen käyttäjä. Kiitos typerykset.
Maksakaa lisää veroja että saan lisää etuja.
4
305
Vastaukset
- Anonyymi
> Olen nettoverotulojen käyttäjä. Kiitos typerykset.
Itse olet typerys! Kuten kaikkien pitäisi tietää; veroja ei käytetä mihinkään. Verot poistetaan taloudesta. Rahasi saat, kun ne tehdään ilmasta. - Anonyymi
Tämän kajahtaneen nykytilan aiheuttaneet syyt alkavat hiljalleen aueta hänen kirjoituksistaan.
- Anonyymi
Kyllä! Ideologisista syistä köyhän pitää kärsiä, tai paremmin kuolla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä! Ideologisista syistä köyhän pitää kärsiä, tai paremmin kuolla!
Niinkuin tässä: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010898530.html
Kun MIKÄÄN ei riitä!
Ja vielä töherrysten maalari samassa ruokapöydässä - veronmaksajien laskuun kaikki!
Kuinka monella teistä on varaa kalaan edes Jouluna? Tai kinkkuunkaan? Minä syön jouluherkut Joulun jäkeisinä joululaatikoina. Punaliputettuina. Ja savukirjolohta jos on tarjouksessa alle 17 €/kg. Sellaistakin joskus sattuu, vaikka harvemmin. Lidlissä ei enää koskaan, se ei ole enää mikään halpakauppa.
Syökää köyhät pettua! Siinä on kuitua!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447296
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 492245
- 432238
- 162226