Elikä olen Risto 48v ja olen tutkinut ufoa kohta 30 vuotta.
Tutkimus tulokseni on se että ufoa on olemassa koska niin sanon myös humanoiteja on kun olen jutellutkin niitten kanssa
Olen koulutukseltani tiplomi insinööri ja ufolooki harrastukseltani
Kuuntelen paljon muun muissa paula koivusniemeä ja pelaan petankkeja
Yksi ufo åalstalainen ufo harrastaja esittäytyy myös
4
359
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan niitä, tuossa naapurin tontilla Se "humanoidi" viilettää Joka viikonloppu, alkuillasta näyttäytyy harvakseen, mutta kun ilta tulee, niin alkaa kuuluaa ääntelyä ja meno on vauhdikasta, mutta sitten loppuu veto "humanoidilta" ja Se Sammahtaa.
Ootellaan taas seuraavaa viikonvaihdetta, niin Se "humanoidi" näyttäytyy.
- viikolla on sitten hiljaisempaa ja ketään Ei näy, vaikka kuin oottelen. - Anonyymi
Yhtä ufoa 30 vuotta?
- Anonyymi
Krominen roboti taistelualuksesta määträä "commence srrike team on battleplanet Atlantia"... fake-rauha hahah... Galactica commander takes control as the president is dead betrayed by tummahiuksinen hirviö-Baltar...
Tulee: Galactica: this is the commander: launch all vipers...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345150
- 292944
- 342424
- 372098
- 152048
- 301768
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361593