Alunperin kaksitahtinen moottorini nytkytti hyvin tyhjäkäyntiä tuntikausia uistellessa, mutta teki tyhjäkäynnillä melkomoista sivuttaisnytkäyksiä, niin minättä, mikä sitä nykii, ja ja merkkasin tussilla kärkivälin suunnat tulppien kylkeen ja kiristin paikoilleen, niin kärkivälithän oli ihan miten sattuu.
Tein sitten ohuesta alumiinista tulpan kierteisiin prikkoja, joilla sain säädettyä tulppien kärjet samaan suuntaan ja koneen nytkiminen loppui kokonaan.
Käy tuntikausia ilman ainuttakaan sivuttaisnytkäystä, joten aina kannattaa ihmetellä, miksi ei edes tulppien kärkiväliä koneinsinöörit eivät osaa tehä edes samaan asentoon.
Tuluppa juttua jottani
5
513
Vastaukset
- Anonyymi
Vain e-tekissä suunnalla on väliä .
- Anonyymi
Kyllä vaikuttaa myös perinteisessä kaksitahtisessa ihan selvästi. Säädin tulppien kärjet imuaukkoa kohti ja käynti parani aivan selvästi. Ruiskukoneissa on omat juttunsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vaikuttaa myös perinteisessä kaksitahtisessa ihan selvästi. Säädin tulppien kärjet imuaukkoa kohti ja käynti parani aivan selvästi. Ruiskukoneissa on omat juttunsa.
Jos johonkin oikein kovasti uskoo niin se alkaa tuntua todelta...
- Anonyymi
käytä iridiumia
- Anonyymi
Voi ne tulpat olla kirteeltään samat kärkeen nähden , mutta kierre aina samanlailla kanteen voi olla hankalampi . Nykyiset cnc koneet pystyy tuohon .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477675
- 334253
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562455
- 512398
- 402349
- 162286