Alivoimainen Veijonen. . .

Anonyymi-ap

Säälittävällä tavalla tämä V. hehkuttaa ja nostattaa ITSEÄÄN ja ennutuksiaan, joista yksi toisensa perästä on mennyt pieleen pahemmin kuin paljon!

No, se on hyvä että hän ITSE todistaa omat väärä profetiansa, ja näin hereillä olevat lukija ja uskovat voivat kääntää selkänsä sairaille profetioille.

Jumala ei tarkoittanut meitä ENNUSTELIJOKSI! Siinä se primääri virhe on!

13

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nii, periaatteessa Jumala ei tarkoittanut meitä ennustelijoiksi, vaan lopulta määrää siihen.
      Ap. t. 2:17 'Ja on tapahtuva viimeisinä päivinä, sanoo Jumala, että minä vuodatan Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, ja nuorukaisenne näkyjä näkevät, ja vanhuksenne unia uneksuvat.

• Anonyymi

Ei tuo määräys ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo määräys ole.

Mutta sekundäärivirhe on se, että joku luulee, ettei Jumala tässä ajassa anna profetiaa kenellekään, eikä profetiaa enää muka olisi.
        Aamos 3:7 Herra Herra, ei tee mitään, ellei ensin kerro siitä palvelijoilleen profeetoille.
        Mitä Veijoseen tulee, niin hänessä ei ole profeetan merkkejä, koska hänessä ei näy säkkipuku päällään. Säkkipuku on profeetan merkki ja se tarkoittaa, ettei itse korota itseään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sekundäärivirhe on se, että joku luulee, ettei Jumala tässä ajassa anna profetiaa kenellekään, eikä profetiaa enää muka olisi.
        Aamos 3:7 Herra Herra, ei tee mitään, ellei ensin kerro siitä palvelijoilleen profeetoille.
        Mitä Veijoseen tulee, niin hänessä ei ole profeetan merkkejä, koska hänessä ei näy säkkipuku päällään. Säkkipuku on profeetan merkki ja se tarkoittaa, ettei itse korota itseään!

veijonen jos kuka korottaa ITSEÄÄN

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍑 ­­N­y­m­­­f­­o­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17857403J

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Jo kaikki alkaisivat vain tottelemaan tuota Aam 3. jaetta tai Jooelin kirjan sanaa, ei meillä mitään muuta näkyisi kuin pelkkiä "ennustajia". Kuin Vilkkilässä kissoja, kirppuja koiran turkissa. Herra varjelkoon sellaiselta kykloopin silmältä, eksytykselät.

Itse Jeesus sanoi:
      - Ei ole teidän asianne tietää aikoja ja hetkiä jotka ISÄ oman valtansa voimalla on asettanut, vaan...

" te tulette olemaan minun todistajiani..."

Opiskelkaa Raamatun Sanaa, älkää olko kuin järjettömät muulit ja aasit!

• Anonyymi

Veijosen synti:

"joka itsensä ylentää se alennetaan".

• Anonyymi

Jumala vastaa sanastaan.

• Anonyymi

Kyllä.

Mutta kaikki ihmisten puheet eivät ole Jumalalta, eivätkä Jumalan valtuttamia!

• Anonyymi

Ennustajia ja povareita. veijonen johtaa

• Anonyymi

Veijosen synti:

"joka itsensä ylentää se alennetaan".

• Anonyymi

Veijosen kuolin ilmoitus kuulemma lehdessä

päivän (3.8.2023) Aamulehdessä oli kuolinilmoitus.
      Harri Olavi Veijonen
      s. 8.1.1955
      k. 1.7.2023

En ole varmistanut ja itse lukenut että onko näin

• Anonyymi

Ihmisenä Harri on mukava ja leppoisa kaveri. Oikea ihminen,.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5214
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4388
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2521
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1928
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1607
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1267
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1184
    Aihe