Hei. Olen 11vuotias. 156cm ja noin 70kg eli aika ylipainoinen ja siksi olen halunnut laihduttaa ja olen laihtunut pikkasen mutta haluaisin tiputtaa painoa vielä paljon niin olisiko kellään ideaa kuinka tiputtaa terveellisesti mutta kuitenkin vähän nopeemmin (nykyään laihdun noin 1kg kuukaudessa)
Miten laihdutta
6
206
Vastaukset
- Anonyymi
Käy koulun terveydenhoitajalla niin pääset sitä kautta alkuun.
- Anonyymi
oLEN ITSEKKI LAIHDUTTANUT ,SOPIVASTI LIIKUNTAA EI HENKIHIEVERIIN JA RUOKA ANNOKSET 90PROSENTTIA SIITÄ ENTISESTÄ MÄÄRÄSTÄ , nyt on tulossa muotiin sopivasti lihaksikkaat ihmiset ja ruopelot saa lihottaa itsensä ihmisen näköiseksi .
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17860906h
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Oletko miettinyt vanhempiesi kanssa lihavuusleikkausta, lääkäri osaa auttaa siinä asiassa.
- Anonyymi
hei haloo kyseessä on 11-vuotias lapsi. Et voi olla tosissas että lapselle tehdään lihavuusleikkaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hei haloo kyseessä on 11-vuotias lapsi. Et voi olla tosissas että lapselle tehdään lihavuusleikkaus.
Avaus on trollaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272461
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164