Eikö puuloota palaisi helpommin.Järkkyä rahastusta ostaa tuleen hieno arkku. Muinais ihniset poltettiin puu laverilla..oksia.Korkealla..Minä haluan halvan lähdön,ei mitään muistotilaisuuksia.En ole kellekään ollut tärkeä.Miksi teeskennellä haudallakaan kun olen mennyt.Valoon toivon..siellä kerran käyneenä portilla,miksi piti palata.
Tuhkaaminen ,arkku ..
3
230
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä hyötyä siitä tuhkassa kierittelystä on? Vertaa vaikka suolaamiseen.
Järkevintä olisi polttaa tarpeettomaksi jäänyt ruumis. Ja tuhkat luontoon takaisin, ei niitten säilömiselle ole mitään järkevää perustetta. Joku taas rahastaa jollakin hölmöilyllä, veikkaan. - Anonyymi
Kunnialla ihminen laitetaan arkkuun.Itse tehtyyn tai ostettuun. Niitä on halpoja paperi arkkuja. Jolla ruumis hyvin saa työnnettyä krematorion poltto uuniin.Ei se krematorio ole sairaalan vieressä,Joten rumisauto kuljettaa sairaalasta vainajan hautusmaiden käytettävissä oleviin kylimihin.Itse voi tehdä myös uurna.Niitä kurrsseja on.Omalla kohdallani ,erosin kirkosta.Uskon silti Jumalaan. Kirkolta en saanut henkisesti mitään.Kirkon virsien muuttutua.Kitti riitti.Tuhkani riptelaan meri hautaan Harmajan majakan luokse. Viran omainen senkin tekee.Jos ei ole siihen omaisia. Arkku rahaa en säästänyt.Kukaan ei maan päälle yksin asuvana jää.Jos työeläkestäni ei hautaukseeni rahaa jää.Se on sitten koko lysti menossaa Valtion piikkiin.Ei sukulaisten.Kun en omista mitään.Ei ole velkaakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225474- 324810
- 282721
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121591
- 231462
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251429