Kävin katsomassa suuren kaupungin keskustassa myynnissä olevaa asuntoa joka noin 60- luvulla rakennettu kerrostalo. Monenlaista huomiota tein. Yritin kysellä myyjältä muutamasta asiasta minkä itse havaitsin. Välittäjä vain hoki että taloyhtiö on hyvin hoidettu. Ehdotti moneen kertaan tarjouksen tekemistä.
Omat havainnot olivat nämä : vaikutti siltä ,että tässä kerrostalon salaojitus on puutteellinen tai sitä ei ollut lainkaan. Ränneistä vedet ohjattu putkilla talonpäädyistä koko matkalta kadun puolelle. Ei sadevesikaivoja. Julkisivussa on useita Isoja halkeamia. Osa kellarin ikkunoista on maanpinnan alapuolella ja ovat erittäin huonokuntoiset.
Kellaria pääsin katsomaan vain ovelta, koska lattialla oli jostain syystä vettä. Välittäjän mukaan ihan normaalia tähän aikaan vuodesta.
Kellarin yhdellä seinällä oli kokomatkalta halkeama lattiasta kattoon.
Itse asunto kuitenkin oli tosi kiva. Onko tässä nyt riski, että lyön käteni hyvin peiteltyyn pas****? Uskallanko tehdä tästä tarjouksen vai unohdanko koko jutun. Tuskin Turun suunnalta löydän sopivan hintaista ensisuntoa itselleni. Mieleni tekisi tarjota asunnosta mutta tuo kellarin kunto ja isot korjaamattomat halkeamat kyllä pistää miettimään että onko tämä nyt homepommi mistä on varoiteltu??
Epäilyttävä kosteusvaurio pienkerrostalossa?
Anonyymi-ap
3
227
Vastaukset
- Anonyymi
Purku-uhan alaisia kaikki kuuskyluvun "laadukkaat" kerrostalot. Siellä on siis lisäksi perustuksissa omgelmia kun on halkeamia ja vesivuotoja. Arvaa maksaako mitä kun rakenteita talon alla joudutaan korjaamaan?
- Anonyymi
En ala arvailemaan. Ehkä mä sitten unohdan tämän asunnon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427065
- 323968
- 473401
- 412968
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402088