voiko olla kahjompaa reumapolin ylilääkäriä kuin lappeenrannassa on?heitti mut ulos reumapolin asiakkuudesta ,koska kieltäydyin biologisesta lääkityksestä ,tähän asti oon pärjänny pistos-hoidoilla ,oon nyt koittanu päästä terkkariin ,jospa sieltä löytys apua,mut sanovat että ota yhteyttä reumapolille. perseestä koko hoito, sanon minä,,,,
reuma muka hoitopoli,,,
Anonyymi-ap
1
376
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, aloita se lääkitys. Pelasti tämä kyseinen herra minun työkykyni ja elämäni biologisella lääkityksellä. Nyt enään lievää kipua, pärjään ilman kipulääkkeitä. Kivuton elämä on parasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1127356Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705861- 955034
- 524305
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494136- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283758- 423615
- 552962
- 422467