Niin että kun on massaa irronnut takapyörien lokasuojien sisältä,,on tullut maalipintaa näkyviin;; Niin pitäskös vaan ruiskuttaa kotelosuojaa vai suoraan pohjamassa mustaa: vai ensiksi kotelosuojaa sinne ja sen päälle mustamassa
Mites on laittakos alustamassaa vai kotelosuojaa
Anonyymi-ap
4
831
Vastaukset
- Anonyymi
Kotelosuoja koteloon ja massa lokasuojaan.
- Anonyymi
Primeria tietysti alle niin pysyy massa paremmin pinnassa!🏌️
- Anonyymi
Kotelosuojaa ensin. Annetaan kuivua vuorokausi ja sitten massa päälle. On Dinitrolin ohje..
- Anonyymi
itse olen siirtynyt laittamaan bilteman tms. butyylimassaa/koriiliimaa. tekee sitkeän pinnan ja tarttuu hyvin. varskin kiveniskupaikoissa pysyy huomattavasti paremmin kuin kun tektyylin, dinon siveltävä alustamassa. tosin sen taakse pääsee kosteus piiloon kun se vähän irtoaa. tällä hetkellä to go ratkaisu helman hitsuupintojen tiivistämiseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224324- 193391
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4022331- 272011
- 341954
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 351704
- 151578
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191337- 121301