Lienee tuijottanut liika vauhtipyöriä.
Vauhtipyörä veljeni meni sekaisin
14
365
Vastaukset
- Anonyymi
Tai juonut sitä punaista litkua, jota myydään täällä Kuopiossa Petosen ABC llä. Palstavahti Kuopiosta
- Anonyymi
Noinkohan pöpi oli juottanut punaistalitkua omalle velilleen?
- Anonyymi
Tää on hyvä Palstavahdilta. Selvästi kirjoitettu. känni on syvä
- Anonyymi
Kyllä Palstavahti alkaa olemaan tukevassa kännissä. Kirjoitus on kuin Fiatin vikalistassaan selvästi kirjoitettuna
- Anonyymi
Joo, ei sovi pöpireinolle alkoholi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei sovi pöpireinolle alkoholi.
Aha Palstavahti Joksu on herännyt komastaan. onko viinaa riittävästi ? Tuskin reissuun lähdet Elnakilla , kun sinulla on rumatikki ja Kuopiossa on kylmää. Säälimme Palstavahtia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha Palstavahti Joksu on herännyt komastaan. onko viinaa riittävästi ? Tuskin reissuun lähdet Elnakilla , kun sinulla on rumatikki ja Kuopiossa on kylmää. Säälimme Palstavahtia
Millä hintaa sinulta saisi kaksi litran pulloa Tapio-viinaa, onko hinta yhä sama viisikymppiä pullolta kuin ennenkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä hintaa sinulta saisi kaksi litran pulloa Tapio-viinaa, onko hinta yhä sama viisikymppiä pullolta kuin ennenkin?
Ja voitko tuoda ne tänne Tampsan montulle, maksan kyllä tuonnista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja voitko tuoda ne tänne Tampsan montulle, maksan kyllä tuonnista.
Tuon kyllä, kun saan ensin Fiattini ehjättyä. On pitkä vikalista kaarassa , Oletko muuten lukenut listaani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon kyllä, kun saan ensin Fiattini ehjättyä. On pitkä vikalista kaarassa , Oletko muuten lukenut listaani
Etkö sinä voi ajaa sillä sinun Ford Transitillasi?
- Anonyymi
Kyllä minä juon kaikki itse. minulla on sitä punaislitkua
Palsravahti- Anonyymi
Alden Antifreeze glykoli on punaista , sen asian varmistin, soittamalla kokkolan vaunupalveluun . Niin että ,HD zeroa vaan kurkkuun
- Anonyymi
Tulisiko veljesi ehjäämään minun Elnakin. Voin lähettää vikalistani ennakkoon. Palstavahti Kuopiosts
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225614- 324960
- 292864
- 342384
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261622
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons301539