Moikka!
Onko täällä ketään kuka olisi aloittanut hormonihoitoja itsenäisesti, ilman lähetettä polille? Millä valmisteilla sen olette tehneet ja minkälaisiin tuloksiin olette päässet? Onko tullut pahoja haittavaikutuksia? En nyt tarkoita mitään puerariaa yms. vaan oikeita hormoneja, toki jos joku näillä luontaisilla on päässyt hyviin tuloksiin niin saahan niitäkin tietysti sitten mainostaa!
Itse olen alkanut harkitsemaan, syistä joita en nyt tässä sen enempää ala avaamaan. Tiedän että hommassa on omat riskinsä, joten jätettään sitäkin koskevat viestit mielellään keskustelun ulkopuolelle.
Itse hankitut hormonit
Anonyymi-ap
1
432
Vastaukset
- Anonyymi
Aikoinaan tämä oli todella yleistä, silloin, kun hoitoihin pääsy oli vaikeaa tai hidasta. Itseltäni siis Mattila kysyi 20 vuotta sitten ihan kasuaalisti olenko jo aloittanut hoidot itsenäisesti, kun olin joutunut odottamaan aikaa hänelle n.vuoden. Nykytilanteesta en tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334143
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542358
- 402309
- 432288
- 162256