Voisitko tajuta L että olen aivan sekaisin susta. Ihan vain jo se että ollaan samassa tilassa saa mun olon rentoutuneeksi ja hyväksi vaikka ei puhuttaisikaan toisillemme.
Kertokaas tähän jotain teidän työpaikkaihastuksista, kaipaisin vertaistukea!
Täällä tilanne tuntuu toivottomalta ujouteni vuoksi tuskin löydän edes mahdollisuutta lähestyä.
Sekaisin susta
10
864
Vastaukset
- Anonyymi
Itse menin ihastumaan lapseni hoitajaan että niinkin hyvin meni että jopa juteltiin irl välillä mutta hoitosuhde loppu just niin ehkä myönnän viimein omat tunteet, välillä musta kanssa tuntu että hänelläkin on fiiliksiä katsekontakteja niin että molemmat jää tuijottamaan toisia ja hymyilyt 😂✌️
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17876327a
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Minulla vähän samankaltainen tilanne työpaikalla, vaikea lähestyä toista mitenkään kun ei ole minkäänlaista rauhaa juttelulle, ainoastaan small talkille ja olen siinä huono. Lisäksi olen ujo, enkä tiedä mitä hän miettii minusta, varmaan ei mitään. No, kohta ei enää nähdä ikinä, eräänlainen päätös sekin. n>m
- Anonyymi
☺️Miten voi olla ujo, jos seura kuitenkin rentouttaa?
- Anonyymi
Meneekö naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
Aloittaja voisi käväistä kertomassa tähän vastauksen. - Sivusta.
- Anonyymi
Miehelle menee aloitus. Sisuksissani roihuaa mutta en osaa antaa sen näkyä ulos. Hän kai luulee etten ole kiinnostunut, niin minäkin ajattelisin omasta käytöksestäni. Hänen läsnäolonsa kyllä jännittää ja saa toisinaan täysin lukkoon mutta jokin hänessä saa rauhan sieluuni, kai se riittää. Olen iloinen että nämä tiet kohtasi.
- Anonyymi
Mullakin on hyvä ja luonnollinen olo, vaikka emmd puhuisi, mutta tunne ei ole molemminpuolinen. Hän ei välitä minusta.
- Anonyymi
Kannattaa miettiä kaks kertaa, miten pitkälle päästään työpaikkaihastukset menemään. Itsellä ainakin tullut niin syvä rakastuminen mieheen, että kipeää tekee ja ei oo helppo nähdä enää töissä, vaikka kohtaamisia odottaakin. Eikä elämäntilannetta helpota että molemmat ollaan varattuja. Ja tyhmyyttä on rakastua kun on varattu. Tiedän sen enemmän todella hyvin. Mutta joskus tapahtuu asioita mille ei vain voi mitään.. Toki omille teoilleen voi.
- Anonyymi
Mutta eikös sama mies antanut jo Naistenpäivä lahjoja? Kai se jonkin asteisesta kiinnostuksesta kertoo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334143
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542358
- 402309
- 432288
- 162256