Ostin tänään samat jutut mitkä ostan joka kuukauden 1pv ja kyllä oli hinta noussut
Ruoat maksoivat yli 10€ enemmän mitä viime kuussa
Kumma kun Prismassa aina vaan nousee hinnat kun muualla jo vähän laskee, on varmaan tarkoitus että pienituloiset eläkeläiset kuolee pois. Verot meiltä eläkeläisiltä kyllä kelpaa
Ruoka on kallista prismassa
3
448
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla täysin erilainen käsitys hinnoista. Prismassa on varaa valita saman tuoteryhmän sisällä sekä kalliimpaa että halvempaa tuotetta. Esim Lidlissä on vain yksi ja sama. Nykyään Prisma onkin ykköskauppani.
- Anonyymi
Samaa mieltä.
Mä olen omia ostoksia katsonut nettisovelluksesta eikä ole tässä parin vuoden aikana tapahtunut monien kymmenien prosenttien hinnannousua, mitä moni kertoo omalla kohdallaan, vaan semmoset 20-25%. Esimerkkejä mitä taustalla: elovena välipalat pois, juuston syöntiä vähemmän tai että en juo maitoa kuin kahvin kanssa enkä osta suomitomaattia vaan tomaattimurskaa (yleensä italiasta) - ei haittaa hinnannousut! Liha on silti aina vähärasvaista, jl yleensä nautaa, muu possua, mutta ei mitään naudan fileitä.
lajijasuris
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225304- 254498
- 282621
- 342284
- 372028
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101214