Kannattaisiko massikasta ottaa hytti pois? Tuntuu että tuo ahdas palmu on vaan tiellä. Ei edes ole lämmitystä. Ainoa mitä se antaa on sadesuoja.
Hytillä vai ilman?
12
829
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisiko sitä jostain muualta kysyä ?
- Anonyymi
Voihan sen ottaa pois,mutta sitten et saa ajaa sillä kuin itse,suosittelen joka tapauksessa turvakaaren asennusta.
- Anonyymi
Miksei sillä voisi muut ajaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei sillä voisi muut ajaa?
Tutkippa lakia. Kesäkuu v 69,jälkeen rekisteröityissä traktoreissa on turvaohjaamo pakko,jos ohjaamo poistetaan,siitä tulee ns laiton,ja vain omistaja saa ajaa sillä omalla vastuullaan.Olen itse poistanut vm 74 taavetista hytin,,pimeä melukomero,, ja otin silloin asiasta selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkippa lakia. Kesäkuu v 69,jälkeen rekisteröityissä traktoreissa on turvaohjaamo pakko,jos ohjaamo poistetaan,siitä tulee ns laiton,ja vain omistaja saa ajaa sillä omalla vastuullaan.Olen itse poistanut vm 74 taavetista hytin,,pimeä melukomero,, ja otin silloin asiasta selvää.
Omalla vastuulla tarkoittaa että tulee sakko. Ei sitä että omistaja saa ajaa.
- Anonyymi
Kopittomalla traktorilla saa ajaa kuka vaan jos traktori on rekisteröity ennen heinäkuuta -69.
- Anonyymi
Kyllä,muistin kuukauden väärin.
- Anonyymi
Saako myydä traktorin jos on hytti pois. Entä jos menee ympäri ja edellinen on poistanut hytin. Pitääkö myydä ajokunnottomana.
- Anonyymi
Saa, jokainen ostaa omalla vastuullaan.
- Anonyymi
Kaikkea saa myydä. Asiasta voi ja kannattaa mainita. Varminta on merkata kauppakirjaan myydään ilman ohjaamoa. Ostaja saa päättää mitä tiedolla tekee.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017878405gy
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213621- 162452
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3782023Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381890- 271631
- 311607
- 321569
- 141217
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671192- 121081