Pelastus ulottuvilla

Anonyymi-ap

Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".
Room 10:13

12

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tätä mahdollisuutta ihmisen ei pidä missata!

• Anonyymi

Suurinta huijausta , mitä maa päällään kantaa.😁

• Anonyymi

Olet hyvin säälittävä. Hukkaat ainoan mahdollisuuden pelastua ikuisesta tuhosta.

• Anonyymi

Helvettiinko sinä välttämättä haluat???

• Anonyymi

mutta mikä on herran nimi??? jumala on yleisnimi jumalia mainitaan monia raamatussa esim apollo ja myös herra on yleisnimi..hassu suomennos..alkuperäinen teksti sanoo että jokainen joka huutaa avuksi jehovan nimeä,pelastuu. ei jeesuskaan itseään rukoillut ja itseltään apua anellut eikä opettanut meitä tekemään niin..esimerkki rukouskin opettaa että kun rukoilette rukoilkaa näin ISÄ meidän..jeesus ei ollut jumala vaan kuten raamattu opettaa JUMALANPOIKA.täydellinen esimerkki meille uskollisuudesta isäänsä kohtaan.jeesus opettikin että vain isä ansaitsee ylistyksen ja kunnian ja hän tunnusti nöyrästi että ei tee mitään omassa voimassaan.

• Anonyymi

Saunatonttu on oikea herran nimi.

• Anonyymi

Näin on.

• Anonyymi

Tärkeä huomio. Ottakoon kopin joka ymmärtää.

• Anonyymi

Aloitus on tyypillinen eksyttäväinen jakeen kopiointi pois kontekstista eli oikeasta asiayhteydestä ja siitä ajankohdasta, mistä siinä puhutaan.

Ei ole vielä tullut tuon jakeen aika, jolloin ei enää kukaan opettele sotimaan ja leijona ja lammas nukkuvat vierekkäin ja Jeesus on tullut takaisin maan päälle.

• Anonyymi

Oikea konteksti, Joel. 3. Se lötyy VT:n puolelta.

Herra vuodattaa henkensä ihmisiin
        1 -- Tämän jälkeen on tapahtuva, että minä vuodatan henkeni kaikkiin ihmisiin. Ja niin teidän poikanne ja tyttärenne profetoivat, nuorukaisenne näkevät näkyjä, vanhuksenne ennusunia. [3:1-5: Ap. t. 2:17-21 : Jes. 44:3]
        2 Myös orjiin ja orjattariin minä vuodatan henkeni noina päivinä.
        3 Minä annan teidän nähdä merkkejä taivaalla ja maan päällä: verta, tulta ja savupatsaita.
        4 Aurinko pimenee, kuu värjäytyy vereen, ennen kuin koittaa Herran päivä, suuri ja pelottava.
        5 Mutta jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu. Siionin vuori ja Jerusalem on turvapaikka, niin Herra on luvannut. Ne, jotka Herra kutsuu, ne pelastuvat. [Ob. 1:17]

• Anonyymi

1 -- Tämän jälkeen on tapahtuva, että minä vuodatan henkeni kaikkiin ihmisiin. Ja niin teidän poikanne ja tyttärenne profetoivat, nuorukaisenne näkevät näkyjä, vanhuksenne ennusunia. [3:1-5: Ap. t. 2:17-21 : Jes. 44:3]
        3 Minä annan teidän nähdä merkkejä taivaalla ja maan päällä: verta, tulta ja savupatsaita.
        4 Aurinko pimenee, kuu värjäytyy vereen, ennen kuin koittaa Herran päivä, suuri ja pelottava.
        5 Mutta jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu. Siionin vuori ja Jerusalem on turvapaikka, niin Herra on luvannut. Ne, jotka Herra kutsuu, ne pelastuvat. [Ob. 1:17]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erillisiä jakeita käytetään eksyttämiseen. Annetaan ymmärtää, että pelkkä yksittäinen jae on oma asiansa.

Jakeiden numerointi tulisikin poistaa, koska ei alkuperäisissä kirjoituksissa ole mitään erillisiä jakeita. Asiat pitää ymmärtää asioina. Mihin ne liittyvät. Kukaa puhuu ja kenelle puhuu. Missä tarkoituksessa. Mitä ajanjaksoa tarkoitetaan jne. koko konteksti on otettava huomioon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6925
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3908
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2092
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      1980
    Aihe