Söinpä minäkin Ruplan tontin uudella kioskilla kovasti kehuttua tervajäätelöä. Ei tuo kummoista ollut, aikalailla mautonta. Hinta tuo on jäätelölläkin, 4,5 ekee eikä laatu ja hinta nyt kohtaa. Tiedän, eihän tätä olisi pitänyt kirjoittaa, mutta sanonpa vaan mielipiteeni.
Kallista jäätelöä
14
1068
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ravintola kummunkin ruoka on vaihtelevaa, vai onkohan maussani vikaa.
Punajuuri-jauhelihapihvit olivat kamalia. Muuten ihan ok. - Anonyymi
Makuasiat on makuasioita, turha niistä kiistellä, makunsa kullakin.
- Anonyymi
Ompas Ravintolakummun ruoka hyvää ja ne aamukahvit parempia kun Korsilkan sumpit
- Anonyymi
Niimpä, leivonnaiset tuoreita ja hyvä rauhaisa ilmapiiri aamukahvi hetkiin.
- Anonyymi
Olipa kallista tai ei niin pääasia että yrittää ja tuo elämää tänne kylälle.btsemppiä ja ostakaa jätskii
- Anonyymi
Aloittajalle on tärkeintä, että itse saa kahvia keittää. Muista viis.
- Anonyymi
Täytyy tässä muistuttaa, jotta vain tyytymättömät kirjoittavat omasta makuaististaan, jos ei ollutkaan ihan kohdallaan tuotteen kanssa. Ne jotka ovat tyytyväisiä tuotteesen ja hintaan, ovat vain tyytyväisiä ja hipihiljaa.
- Anonyymi
Ravintola Kummun teranssi on Outokummun paras paikka!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ravintola Kummun teranssi on Outokummun paras paikka!
Siitä on ainakin parhaat näköalat koko kylälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä on ainakin parhaat näköalat koko kylälle.
Niin on ja hyvää seuraa
- Anonyymi
Vielä valitetaan jäätelön hinnasta, mutta hoitolaitokset ei ole varaa edes uusiin, siis tämän kesän perunoihin ruokapöydässä?
Alle 1euron maksaa kilo!
Keittiöpäällikkö taitaa syödä itse parempaa ja potilaille jämiä vain!
Hävetkää!
Eurot kuitenkin kelpaa???- Anonyymi
Hoitolaitosten ruuat huononee entisestään ja raremmat ruuat keittöpäällikölle suuremman palkan myötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitolaitosten ruuat huononee entisestään ja raremmat ruuat keittöpäällikölle suuremman palkan myötä.
Persut karsii kokkareiden kanssa vauhdilla määrärahoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih304569Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4681374Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358991- 77903
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228794
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.45720Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707