Tämä koskee naimisissa olevia tai avoliitossa olevia miehiä jolla on nainen työkaverina. Varsinkin olen huomannut jos nainen on nuorempi ja viehättävämpi.
Hän on teille työkaveri MUTTA jos vaihdatte tämän naisen tilalle miehen kuvitteellisesti käyttäytyisittekö samalla tavalla? Hakeutuisitteko seuraan hivelisitte tekisitte tikusta asiaa soittelisitte jne. Jos ette tämä nainen ei ole pelkästään työkaveri teille vaan kuvittelette hänestä jotain muuta.
T:Mies
Olkaa rehellisiä itsellenne ja toisillenne
Anonyymi-ap
2
626
Vastaukset
- Anonyymi
Sama pätee myös naisiin. Mutta, tunteilleen ei voi mitään, niiden kanssa pitää elää.
Olen itse nainen, varattu, ja korviani myöten ihastunut töissä, vanhempaan mieheen. En tiedä, mi tä tapahtui, yksi päivä moikattiin ja katsottiin toisiamme silmiin ja ZAP, ihastus.
En halunnut tällaista tilannetta, mutta tässä nyt elän. Ei siinä auta kuvitella hänen tilalleen ketään muuta.- Anonyymi
Olet kuitenkin rehellinen itsellesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467505
- 334133
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532409- 542348
- 402299
- 432278
- 162256