Hei meille on tullut sellainen ongelma vastaan olemme tehneet irtisanomisilmoituksen satoon 19.5 jolloin irtisanomispäivä on 31.6 , muutimme pois 31.5 sitten mietimme että miksi ei ole tullut mitää. sähköpostia tai viestiä/tietoa mihin pitää palauttaa avaimet otettiin yhteyttä satoon 1.6 ja sieltä meille sanottiin että asunto ei ole irtisanottu vaikka sen olemme tehneet ja pankin kautta tunnistauduttu ja lähetetty se ja selainhistoriassakin näkyy tämä, mutta he väittävät että heille ei ole tullut mitään teimme uudestaan sen mutta nyt irtisanomispäiväksi tuli 31.7 ja se tarkoittaa että meille tulee päällekkäisvuokrat, olemme monta kertaa pyytäneet että he tarkistavat josko heillä on ollut jokin tekninen vika he vain vastaavat että irtisanomisilmoitus tuli kesäkuussa joten maksatte viellä heinäkuun onko kellään ollut tälläistä ongelmaa on mitenkään mahdollista selvittää tämä :/ ?
Irtisanomisilmoitus Sato
3
267
Vastaukset
- Anonyymi
Kerran lähetin Nordea verkkopankin kautta ulkomaanmaksun ja kun kaikki oli tehty niin kuin pitää, huomasin että maksu ei ollut ehkä lähtenyt. Tarkistin asian seuraavana päivänä verkkopankista ja siellä se oli aktiivisena kyseinen maksu joka piti uudelleen vahvistaa? No kyseinen maksu lähti ulkomaille 2 kertaa. Nordealla luonnollisesti kaikki kunnossa, heillä kaikki on toiminut niin kuin pitää. Idiootinkin pitäisi siellä pankissa tajuta että kyseinen maksu on nyt menossa kahteen kertaan samaan aikaan. Onneksi rahansiirto meni sukulaiselle, eikä Nordean pankin työntekijälle (lol).
- Anonyymi
Kuvitteletko tosiaan, että Nordeassa - tai missään muussakaan pankissa - joku ihminen tarkastaisi maksujasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467615
- 334203
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons642541- 542398
- 512368
- 402339
- 162276