Heräsin tänään siihen kun jostain kuului valtava pamaus ja ikkunat helisivät. Räjähtikö jossain joku? Pamaus kuului keskustan suunnalta.
Mikä kamala pamaus?
10
310
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtoikohan olla joku keskustan työmaalta tuleva räjähdys jos vaikka ampuvait siellä kalliota?
- Anonyymi
Minun roolini ei ole puhua Hus-työnantajan puolesta palkkapolitiikasta, mutta onhan se ihan luonnollista, että kun osaajia on, mutta he ovat jättäneet työpaikkansa, niin osa heistä varmaan palaisi, jos palkka olisi korkeampi. Se ei ole mitään tähtitiedettä, Petäjä vastaa sarkastisesti ja jatkaa:
– Palkan vaikutusta ei ole kokeiltu. - Anonyymi
Karvetista se pamaus tuli ja joku räjäytti spiritismilasin.
- Anonyymi
Päättyykö valaan elämä mursun tavoin? Asiantuntijalta karu arvio
Valaan on vaikea löytää riittävästi ravintoa Itämereltä, jotta sillä olisi voimia uida takaisin oikealle reitille, arvioi asiantuntija.- Anonyymi
Suomessa ei edes mursu selvinnyt,tuskin valaskaan. Täällä ei ole kattavaa eläinsuojelu-pelastus verkostoa ,että pystyttäisiin näin iso merenelävä pelastamaan.
- Anonyymi
Jos se oli pommi mikä räjähti? Naantalissa on niitä vanhoja sota-ajan räjähteitä vielä maaperässä.
- Anonyymi
Kui ja hui, miks``?
- Anonyymi
Karvettissa räjähde, mitäääh?
- Anonyymi
Se oli pölypyörre joka nosti tavaroita ilmaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717