Hei!
Onko teillä kokemuksia Antioksidanttiklinikasta? Itse soittelin taannoin sinne suuntaan ajanvarauksen merkeissä. Minulle sanottiin, että hivenainemittaus maksaa yli 2000 euroa (laaja) ja sitten lääkäri voi vielä määrätä vatsatutkimuksen, joka analysoidaan Jenkeissä. Siitä tietysti tulee eri hinta. No, siihen tietysti sitten kuuluu uudet lääkärikäynnit, kun kerrotaan tuloksista ja ehkä jos lääkäri katsoo niin sitten voi määrätä lisätutkimuksia. Asia erikseen on sitten tietysti vielä ne hivenaineet, jotka maksaa jotain.
Rupesin sitten laskemaan mielessäni kokonaishintaa ja hoksasin, että sehän voi tulla maksamaan useita tuhansia euroja eikä ole varmaa, että saako toivottua apua. Itselläni on autoimmuunitulehdus ja syön jo runsaasti eri vitamiineja, kivennäisiä ja hivenaineita ja olen jättänyt viljat ja maidonkin pois. Kuitenkin olisin halunnut vielä parantaa tilannettani ja käydä asiantuntijalla, mutta sitten hinnat rupesivat hirvittämään.
Kysyisin, että onko ihmiset Suomessa sittenkin niin rikkaita, että voivat maksaa tällaisista tutkimuksista tuhansia euroja tuosta vain. Miten näin hinnoitteleva firma voi ylipäätään menestyä. Synlabissa näitä mittauksia saa paljon halvemmalla. Laajatkin mittaukset maksaa korkeintaan satasia.
Ilmeisesti Suomessa pitää olla Kroisos tai Roope Ankka, että voi käydä yksityisellä.
ANTIOKSIDANTTI KLINIKAN HINNOITTELU
Anonyymi-ap
2
262
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä terveysasiat hoituu ihan vaan tavalliseen terveyskeskuksen kautta.
Ja puutostilat huomataan verikokeilla .
Moni tekee itse diagnooseja ja alkaa syömään kaikenmaailman vitamiineja ja mineraaleja
Usein turhaan niitäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3047675Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855999Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673548Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322007Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951901Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san211785- 361609
- 441484
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan661416