Huomaamaan työkaverin eri silmin?
Mikä sai teidät
40
2798
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan ensiksi taisin kiinnittää huomion ulkonäköön. On komea. Sitten luonteeseen. On ihana kaikkinensa.
- Anonyymi
Heti ensimmäisenä päivänä hänet näin ja jäi mieleen, kun oli ulkoisesti sellainen mies mistä olen aina haaveillut. Yritin pitkään olla huomaamatta ja ihastumatta mutta toisin kävi.
- Anonyymi
Jäi mieleen, kun ekan kerran näin. Tosi hyvännäköinen. En sen enempää kiinnittänyt huomiota alkuun, varttuna kun olen, mutta flirttailua tuntui olevan ja se vei mennessään. Luonne teki suurimman vaikutuksen loppujen lopuksi.
- Anonyymi
Sori mutta tämä on naiselta miehelle 🤭
- Anonyymi
Sinähän olet vanha ukko. Onko vaimo? Onko lapsia?
Petätkö usein vai aina?- Anonyymi
Vaimoa ole koskaan ollu eikä koskaan tule nykypäivänä on helpompikin tapa saada yhteinen sukunimi
- Anonyymi
Lapsia on kaks joizta toinen teki musta jo iso isän ja poisulla ny vie jokunen vuos menee ennen kun ensimmäistä lastaan alkaa edes miettiin ikää hänelöä kun kuitenkin on vasta kuusi
- Anonyymi
Vanha ukko olen silti en pettäny koskaan edes kostoksi vaikka mua on petetty
- Anonyymi
Hyvin istuvat housut K miehellä
- Anonyymi
Ihan samaa katsoin H naisesta.
- Anonyymi
En ihastunut ollenkaan tai ajattele muutenkaan vaan katsoin että onpa siinäkin niukkailmeinen mies. Aika tönkkö.
- Anonyymi
Ei passaa liikaa virnuilla kun hampaat on kun ois syöny sepeliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei passaa liikaa virnuilla kun hampaat on kun ois syöny sepeliä.
Ei liene minun ongelma i jos se sua häiritsee vai mitä luulet
- Anonyymi
Tuijottavaan katseeseen joka sai minut kiemurtelemaan tuolissa...
- Anonyymi
Ei mikään.
- Anonyymi
2020 virkistyspäivillä kolahti
- Anonyymi
Huomasin yhtaikaa ihanan aikuisen naisen ja tässä tapauksessa hänen varman olemuksensa. Siitä ajallaan pikkuhiljaa varmistui hänen tarkat silmät ja työtehtävän varmistusmainen asenne ja sitä myöten huomasin meissä samaa asennetta tekemisen tarttumiseen. Riuskat otteet, terveet kädet, asiaan keskittyminen. Hänen pidättyväinen ulostulo. Työorientoitunut asenne. Silloin, kun häntä näen tai nyttemmin en juurikaan enää näe, kuin harvemmin, niin vaikuttaa kun joku tulee puhumaan hänelle jostakin. Hän ei vaikuta toisen puheille hakeutuvalta jaarittelijalta, kuten en itsekään. Tauot toki eri asia. En siis tarkoita, että hän olisi jaarittelija muutenkaan. Sielunkumppani, johon rakastuin ja rakastan edelleen. Etäältä. Kiitos aloittajalle osuvasta aloituksesta.
- Anonyymi
Taitaa fyysistä työtä tehdä, kun riuskat kädet, sivusta utelen.
- Anonyymi
Miksi et sitten enää nää niin usein kuin ennen? Oletteko vielä samassa työpaikassa?
- Anonyymi
Olipa kauniisti kirjoitettu. Hän onnekas joka tämän sai
- Anonyymi
Helpompi rakastaa etäältä niin ainakaan ole itse se joka toista satuttaa kun ei tämä halua mua välttis edes yrittää ymmärtää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpompi rakastaa etäältä niin ainakaan ole itse se joka toista satuttaa kun ei tämä halua mua välttis edes yrittää ymmärtää
Sinä oot satuttanut minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei.. oliko tää sulta 💕 anteeksi jos luit nuita mun muita kommentteja. En halua sua oikeasti satuttaa. Mut en oikeasti välissä todellakaan tiedä mitä musta haluat? En tiedä haluatko musta eroon päästä vai mitä.. täällä vain arvailee mikä on keneltäki. Siksi toivon että olisit joskus valmis mun kans oikeasti juttelemaan. Tiedät että rakastan sua.. mutta tää on vaikea tilanne.
Ja tuo teksti oli kauniisti kirjoitettu. Ehkä siinä jotain minunlaista on ❣️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei.. oliko tää sulta 💕 anteeksi jos luit nuita mun muita kommentteja. En halua sua oikeasti satuttaa. Mut en oikeasti välissä todellakaan tiedä mitä musta haluat? En tiedä haluatko musta eroon päästä vai mitä.. täällä vain arvailee mikä on keneltäki. Siksi toivon että olisit joskus valmis mun kans oikeasti juttelemaan. Tiedät että rakastan sua.. mutta tää on vaikea tilanne.
Ja tuo teksti oli kauniisti kirjoitettu. Ehkä siinä jotain minunlaista on ❣️Minulle olet myös sielunkumppani ja siksi varmasti suhun rakastuin. Myös sun rauhallisuus ja ystävällisyys teki vaikutuksen. Oot super ihana 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle olet myös sielunkumppani ja siksi varmasti suhun rakastuin. Myös sun rauhallisuus ja ystävällisyys teki vaikutuksen. Oot super ihana 🤭
Ja kai mä vähän hätänen oon etten ehdi suhun tutustua kun lähdet...
- Anonyymi
Se kun se mokas.
- Anonyymi
Maukuminen. 😄 Muutenkin vaikuttaa kivalta ja söpöltä tavoiltaan ennen sitä. Mutta se random ääntely kolahti. On myös kaunis nainen. Harmi ettei enää nähdä varmaankaan. Ehkä joskus jossain törmätään, kuka tietää.
- Anonyymi
P...e.
- Anonyymi
Se onki hyvä. Kehuttu on.
- Anonyymi
Yleensä naisessa tämän ulkonäkö itseni kohdalla ainakin muista en si tiedä mu mä en tee pelkän ihastuksen pohjalta yhtään mitään se kun meneee mulla aina jossai kohti ohi kuitee etenkin jos toinen ei anna edes tutustua itseensä
- Anonyymi
Kun tajusin että oli syönyt liikaa sepeliä keskeltä perunapeltoa ja yksi niistä oli juurtunut keskelle naamaa.
- Anonyymi
Ruskeat silmät, ihana persikka.
- Anonyymi
Oon huomannut että joku ei saanut silmiään irti 🤭
- Anonyymi
Ei kiinnostanut aluksi. Sitten kiinnostuin kun tuli aika kivaa huomiota. Panosti tietyllä lailla. Huomasin kyllä että lakkasi kiinnostamasta. Silti piti kokeilla ja se on ollut SUURIN VIRHE IKINÄ. Oli aivan erilainen. Se rikkoi mut, todella kirjaimellisesti rikkoi. EI se kannata.
- Anonyymi
Paha karsastus silmissä.
- Anonyymi
Katse, kauniit silmät ja iloinen luonne. Oli niin paljon sähköä ilmassa kun kohdattiin että koko konttori huomasi yhteydemme. Kauniita muistoja.
- Anonyymi
Milloin tutustuit häneen? ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin tutustuit häneen? ☺️
Joitakin vuosia sitten 🙂
- Anonyymi
Tussu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334143
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542358
- 402309
- 432288
- 162256