OP asiakaspalvelu

Anonyymi-ap

Rupes sen verran ketuttamaan, että teki mieli avautua. Minkä takia OP:lta ei tunnu ikinä saavan vastausta kysymyksiin? Olen laittanut viestiä asiakaspalveluun koskien niin tilejä kuin verkkopankin käyttöäkin. Kysymykseni eivät ole monimutkaisia, vaan hyvinkin helppoja, joihin voisi vastata tyyliin kyllä tai ei. Mutta ikinä niihin ei vastata, vaan vastaus on kopioitu tekstikappale heidän sivuiltaan, jonka olen siis jo ennen viestin lähettämistä lukenut. Ja kysymyksissäni olen juurikin toivonut syventävämpää tietoa, joka ei näistä tekstikappaleista ole selvinnyt. Tulee sellainen olo, että joko viestejä ei edes ajatuksella lueta, tai sitten asiakaspalveluun ei vaan haluta panostaa.

Että mikä virka on asiakaspalvelulla, josta ei saa mitään apua? Onko muilla pankeilla yhtä surkea meininki?

12

1073

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Entisenä Osuuspankin pitkäaikaisena asiakaspalvelijana voisin vastata tuohon.

      Osuuspankissa on laaja salaseuran vapaamuuriryhmittymä verkostoineen ja he keräävät jättipalkkaa ja bonuksia itselleen, he määrittelevät kokouksissaan miten tämä Osuuspankin toimintamalli toimii asiakkaille.

      OP:n asiakaspalvelija osaa olla kyllä ylimaireuden ja lipevyyden, kun asiakas ottaa korkeakorkoista pankkilainaa koska asiakaspalvelija on opetettu ja määrätty toimimaan niin.

      Eli käytännössä asiakaspalvelu on isona kuvana surkeaa, asiakkaille ei aina vastata mitään, puhelimessa puhutaan ympäripyöreää lässytystä jne.

      Tämän Osuuspankki konsernin kruununa ja suojelijana toimii OP Ryhmän pääjohtaja Timo Ritakallio, jonka tulot ovat bonuksineen nousseet jo n. 1,1 miljoonaan euroon vuodessa.

      Tämä on vain pisara tässä kuvassa:
      https://osuuspankinvapaamuurarit.blogaaja.fi/2022/08/03/4/

      • Anonyymi

        OP Ryhmän pääjohtajan Timo Ritakallion tulot tarkalleen 1, 117 709 miljoonaa euroa, kyllä siinä kelpaa suojella myös Tampereen Osuuspankin vapaamuurareita tuolla palkalla.


        lähde:
        https://www.iltalehti.fi/verokone


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­N­y­m­f­o­­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17894616O

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      OP on jo liian suuri konserni että se olisi kiinnostunut tavan ihmisen saati pienyrittäjän asioista.
      Joku vuosi sitten kun olin vielä konsernin asiakas ja halusin henkilökohtaisesti palvelua kilpailuttaessani firman vakuutuksia töksäytti virkailija keskustellessamme asiasta " pitäisikö kaikki ilman saada " hetken aika pysähtyi huoneessa josta lähdin mitään vastaamatta ulos ja samana päivänä vaihdoin firman rahaliikenteen ja vakuutukset toiselle toimijalle.
      Ehkä tämä olikin sen liikaa syöneen naisoletetun tavoite jossa onnistuikin että hyvät jatkot vaan sinne lasipalatsiin, kyllä kampaviinereitä riittää, ei syytä huoleen.

      • Anonyymi

        Osuuspankin kravattikaulat mussuttavat kampawiinereitä ja hörppivät juhla mokkaa lasipalatsissaan ja se ilkikurisen hirnumisen määrä mitä harrastavat keskenään, on härskiä seurattavaa.
        Hyvä veli verkosto huseeraa miten haluavat.


    • Anonyymi

      Eipä OP enää tavan talaajaa palvele. No tavan tallaaja tuo vain hiekkaa pankkisaliin. Pitäkööt paskansa

    • Anonyymi

      OP:n asiakkaana (ainakin toistaiseksi) voin sanoa, että asiakaspalvelu on ihan helvetin huono. Käytännössä sitä ei ole ollenkaan. Verkkopankin kanssa oli alusta alkaen ongelmia, olin yhteydessä OP:n asiakaspalveluun yli 20 kertaa (puhelimella, chatilla sekä pankin verkkoviesteillä). Ongelmaa puitiin yli 8 vuotta! Tämäkään aika ei riittänyt ongelman selvittämiseen. Lopulta sanoivat, että verkkopankin kantaosassa on virhe ja minun pitää hakea konttorista henkilökohtaisesti uusi digisopimus. Näin teinkin, mutta samalla hävisi kaikki valmiit maksupohjat sekä e-laskusopimukset. Tietenkään pankki ei muistanut mainita tästä mitään. Nyt oltu pankkiin yhteydessä 4 kertaa, jos ne kadonneet asiat saisi palautettua. Ketään ei kiinnosta paskan vertaa tavallisen asiakkaan ongelmat, vaikka vika on ollut aina pankin päässä.
      Vituttaa koko pankki.
      Itsellä kokemusta ennen OP:ta nordeasta, danskesta ja s-pankista. Kaikki samaa paskaa. Tekisi mieli vaihtaa pankkia, mutta en tiedä mihin enää vaihtaisin...

    • Anonyymi

      Mikähän valehtelu- ja parjauskampanja tässä taas on menossa? Olen aina saanut vastauksen, kun olen verkkopankin kautta jotain viestiä lähettänyt ja kysynyt.

    • Anonyymi

      Sama täällä. Menee kuppi aivan nurin kun yrittää vahvistaa jotain asiaa ja vastaukseksi saa vain kopioituja lauseita OPn sivuilta.

      Itselle tulee maku että yritetään pestä kädet kaikesta sillä että mihinkään ei ikinä sanota kyllä tai ei. Todella rasittavaa, joutuu erikseen kysymään aina viisi tarkentavaa kysymystä kun virkailija yrittää rimpuilla ja väistellä kysymyksiä.

      Lisäksi kaikessa kestää aivan tuhottoman kauan.

      • Anonyymi

        Osuuspankissa pankin härskit vapaamuurarit kouluttavat asiakaspalvelijat toimimaan tavallaan joka on järjestään pankin etu.
        (entinen Osuuspankin asiakaspalvelija)

        Tässä on menossa valtakunnallinen ja härski toimintamalli koko Osuuspankki konsernissa.

        Tyypillisiä vastauksia Osuuspankin asiakaspalvelijoilta kun asiakas kysyy pankin vastuuta on:

        - Mahdollisesti jäädytetään tilisiirto ulkomaille
        - Ei ole mitään tiettyä rajaa mikä summa jäädytetään
        - Välillä voidaan jäädyttää pikku summa ja välillä iso summa

        Pankin asiakaspalvelijat koulutetaan vastaamaan ympäripyöreää potaskaa myös vastoin Finanssivalvonnan määräyksiä pankeille.


    • Anonyymi
      UUSI

      Osuuspankki Laitilassa perii 25 euroa tavallisesta tilisiirrosta pienyrityäjiltä ja mm tiekunnilta. Lasku pitää maksaa henkilökohtaisesti aukioloaikana. Pankkisiirtokuori ei kelpaa.

      Nykyaikaa elää Osuuspankki

      • Anonyymi
        UUSI

        Miksi et käytä verkkopankkitunnuksia? Tuo 25€ on sinäänsä vielä halpa hinta. Pienyrittäjä kun käy asiallaan ajalla paskalla niin se maksaa asiakkaalle enemmän, mutta pienyrittäjähän on sankari jotai kaikkien pitäisi palvella ilmaiseksi. Vain hän laskuttaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7475
    2. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4123
    3. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3645
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3150
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      53
      2399
    7. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      38
      2281
    9. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43
      2278
    10. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2256
    Aihe