Siis näköjään kun ihminen on julkkis ja vielä ilmeisesti myös rahaa, niin
voi mennä yksityiselle lääkärille hankkimaan kallillla tekonivelet
polviin. Tavallinen kansa, jonka polvet menevät ihan OIKEISSA TÖISSÄ
joutuvat odottamaan kuukausi tolkulla, että edes pääsee lääkärille
ja että niile polville edes tehdään jotain, sitten alkaa hakemis rumba, että
pääsee kuntoutukseen, mutta kun on rahaa ja julkkis, niin siitä vaan
ykstityiselle. ETTÄ SILLLÄ LAILLA!
Lorenz Backmanilla tekonivelet molemmissa polvissa
10
549
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko niin,että olet helvetin kateellinen ja köyhä!?
- Anonyymi
Köyhyys ei ole hävettävä asia, mutta kusipäiset julkikkset ovat noloja ja säälittäviä !
- Anonyymi
HAH! HAH! HYVÄÄ LOPPU KESÄÄ SULLE! Olen 100 kertaa mielummin
köyhä. Verbaalistisesti lahjakas ihminen pystyy myös muunlaiseen
kommunikointiin, kuin ottamaan kateuskortin esiin. Mutta, minä
olenkin tekoäly, ei minulla ole muuta pari komponenttia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhyys ei ole hävettävä asia, mutta kusipäiset julkikkset ovat noloja ja säälittäviä !
Mutta rikkaat kusipäät haluavat, että köyhät vaam kulkis
nöyränä, katse maassa. Poliitikot ovat yleensä myös julkkiksia. - Anonyymi
Ja kyse ei ollut edes minusta.
- Anonyymi
Hänellä saattaa olla yksityinen terveysvakuutus, jonka turvin hän voi hoidattaa itsensä yksityisellä!
Ihan tiedoksi, mikään halpa vakuutus ei ole kyseessä. Saapi sitten hoidattaa itsensä missä tykkää!
Kaikille kateellisille, hankkikaa itsekin vakuutus. Toki se ei korvaa sairauksia, joissa oireet tai sairaus on tullut ennen vakuutussopimuksen tekoa. Ja kyllä, on em. vakuutus.- Anonyymi
Ei ne yksityiset sairausvakuutukset ihan halpoja ole kuitenkaan, eikä mikään työterveyshuolto kustanna kuin perushoidon / tutkimuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne yksityiset sairausvakuutukset ihan halpoja ole kuitenkaan, eikä mikään työterveyshuolto kustanna kuin perushoidon / tutkimuksen.
Niinhän tuossa kommentissa todettiin, että vakuutus ei ole halpa! Mutta jos on kyseessä kymppitonnin leikkaus? Tai pääset esim. kaihileikkaukseen nopeasti? Tai tammikuun lääke maksaa yli 500 (esim
biologinen lääke)? Toki pian sen jälkeen tulee lääkekatto täysi
Työterveyshuolto ja yksityinen vakuutus on kaksi eri asiaa.
Eikä työtetveyshuollon pidäkään kustantaa mitään leikkauksia Työterveyshuolto ohjaa sitten laajempiin tutkimuksiin. Joko julkiselle tai yksityiselle, ihan sairastuneen oman pussin mukaan.
- Anonyymi
Näin tekee jokainen jolla on rahaa. Näin teen itsekin käyn yksityisellä, siellä lääkäri kuuntelee potilasta ja siellä saa kunnon hoidon. Ei pidä olla katkera ja kateellinen, näin myös työterveyshuolto on yksityisellä ja se on hyvä asia. Kuitenkin olisi hyvä jos Kela korvaisi jonku verran, että köyhempikin pääsisi yksityiseltä hakemaan apua kipuihin. Nykyään se on tuo Kelan korvaus tosi pieni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007