"Toimeentulotuesta hallitus pyrkii säästämään 100 miljoonaa euroa. Tavoitteena on vähentää toimeentulotukea saavien määrää puoleen nykyisestä tasosta."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/da50d94c-4241-49c8-814c-60bfd6749492
Ei minun rahoillani enää dacistit käy alkossa. buahahahaaa
Dacisteilta leikataan rahat pois ja hyvä niin!
14
319
Vastaukset
- Anonyymi
Buhahahahaha ittellles. Kluk kluk kluk äääh ja taas tuli keppana juotua. Huomenna käynnistän datsiani ja käyn hakemassa keppanaa ja napanderia. Mitäs siihen sanot.
- Anonyymi
Toyota vaari joutuu vetämään vielä 17 kauden samalla tuulipuvulla.
- Anonyymi
Sulla mitään rahaa ole ja jos onkin ne menee rättipäille.
- Anonyymi
Kuinka käy"Mersu ja Volvo" ihmisille joilla on usein Ruotsin rekisterikilvet joilla on helppo pysäköidä Invapaikoille ja ovien eteen jopa raviradille.
- Anonyymi
Ei minun rahoillani enää dacistit käy alkossa.......Kyllä vain käy !!!!
- Anonyymi
Kävin juuri ostamassa keppanaa. Luottopelini Sanderon takaloosteriin mahtui paaaljon juomaa. Ostin kaksi 24-packkiä. Ai niin, makkaraa ostin myös. Nyt saunaa lammittämään. Lissää löylyä, ei tunnu missään. Kommentteja.
- Anonyymi
Voi hitto soikoon. Söin lounaaksi hernekeittoa, ruisleipää ja lasillisen piimää. Nyt pierettää niin mahottomasti. Autoni sandero haisee p@skalle. Mitä neuvoksi.
- Anonyymi
Mitenkähän tuo vähentäminen meinataan toteuttaa? Pariksi kuukaudeksi rahahanat kiinni niin nälkä hoitaa homman?
- Anonyymi
Mä en meinaa vähentää. Lissää ööliä. Nyt saunaan lissää puita ja löylyä. Ei tunnu missään. Sandero, tuo luottopelini auttaa minua hakemaan kylmiä juomia s marketista.
- Anonyymi
Siis toimeentulotukea saavien määrän vähentäminen puoleen nykyisestä.
- Anonyymi
Tehdään toimeentulotukeen ehto joka sulkee puolet sen saajista pois. Nälkä varmaan hoitaa loput. Patalaiskoille työttömille aivan oikein.
- Anonyymi
Minä sanon et Sandero on hyvä auto. Mahtuu keppanat ja napanderit takaloosteriin.
- Anonyymi
Onneksi teiltä Corollisteilta ei Kela vie autoja, kun niiden arvo on alle 3000 euroa.
- Anonyymi
Jos auton saa alle 100tkm ajettuna 3000€ niin onko se sitten huono juttu? Ei tosin corolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224974- 204025
- 272351
- 342174
- 371968
- 151858
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191205Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134