Sysmän kotihoidossa vaihtuu hoitajat niin tiuhaan , että asiakkaat eivät tunne hoitajia eikä hoitajat asiakkaitaan . Nimilaput rintaan , että tiedetään kuka on ja onko kyseessä oikea henkilö ! Sillä kaikenmaailman koijareitakin on kesäisin liikkeellä .
Sysmän kotihoito
9
1964
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä idea, kannattas kuitenki olla iha kotihoitoon yhtyedessä.
- Anonyymi
On paljon keikkalaisia töissä sitä suuremmalla syyllä nimi rintaan !
- Anonyymi
Eikö kaikilla KH:n hoitajilla pidä olla nimilappu näkyvillä.Tosin kaikki huononäköiset eivät näe txt.
Kuuluvalla äänellä pitää esitellä itsensä ja olla "lätkä" kaulassa roikkumassa.
- Anonyymi
Eiköhän kotihoitokin kesäisin pyöri keikkalaisten turvin, olisko niin että vakituiset on lomansa ansainneet? Ole ihmeessä yhteydessä kotihoitoon suoraan jos noin harmittaa! Mut mitäpä siitä hyödyt jos hoitajia ei kertakaikkiaan ole? Ja olisiko sysmässä vaihtoehtona ottaa yksityinen? Ei ainakaan keikkalaiset silloin harmittaisi noin paljon. Mielenkiinnosta kysyn oletko omainen vai hoidettava?
- Anonyymi
Enemmän omainen , en itse ole viellä hoidettava , mutta tulevaisuus hirvittää . Ja sanonta kyllä " joku hoitaa " ei oikein lohduta . Nämä bittinikkarien apuvälineet eivät oikein vakuuta !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän omainen , en itse ole viellä hoidettava , mutta tulevaisuus hirvittää . Ja sanonta kyllä " joku hoitaa " ei oikein lohduta . Nämä bittinikkarien apuvälineet eivät oikein vakuuta !
Eikös ne keikkalaisetkin hoitajia ole? En usko että ovat ketään kadulta tempaisseet? Hyvä että on edes niitä. Mitäs sitä etukäteen kannattaa miettiä tulevaisuutta, sitä kun ei tiedä mihin kenenkin kohtalo vie? Elä vaan tätä päivää ja nauti.
- Anonyymi
Avaaja olisi voinut kirjoittaa: Suomen kotihoidossa ... turha tässä nyt on yhtä kuntaa moittia kun koko maan kotihoito on ihan kuralla, Sysmä taitaa kuitenkin olla sieltä vähiten huonoimmasta päästä.
- Anonyymi
Ei yksin Sysmä kyllä koko sote uudistus ja korona vei pohjan hoitoalalta . Koko Suomesta !
- Anonyymi
Hyvää hoitoa on saatu, kiitos siitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih254094- 2563674
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282094Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701726Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161482Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81429Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4041320Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501219Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens761053Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏301050