Missä Jumala on

Anonyymi-ap

PUTINI on tapattanut satoja ihmisiä josta lapsia yli kuusisataa.Ei nämä ihmiset ole liikoja Jumalan apua saaneet. jumalaa ei ole olemassakaan,

6

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rakas Jumala. Vie suomalaiset pois.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍒 ­­­N­y­­m­­­f­o­­­m­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17899026g

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Jumala kuoli kirottuna ristillä 33 jKr koska rakasti maailmaa sen väkivallasta huolimatta.
      Hän tahtoi maailmalle antaa elinaikaa ja antoi siksi henkensä maailman edestä.

Jumalan perijäjoukko oli kirjava. Mukana oli myös saatana jonka valta tuli ulottumaan yli valtakuntien ja niiden loiston.

Mä oon pahoillani että Jumalaa ei todellakaan enää ole. Hän on kuollut. Sen tähden maailmassa on tosi paljon raakuutta yhäti.

Jumalan perijät yrittää varmaan parhaansa, mutta vasta monien ahdingojen jälkeen saavat pystyyn Jumalan valtakunnan. He eivät ole kuitenkaan kuolleen Jumalan veroisia, vaan hallitsevat petoksella ja väkivallalla. Yhäti.
      Jumalan valtakunta on kuitenkin parempi ratkaisu kuin jokin muu.

Muista että kuollut Jumala jätti jälkeen myös pyhiä kirjoja. Niiden avulla voi monet asiat selventyä.

• Anonyymi

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18622066/uskonnollinen-fanatismi-on-kaikkein-vaarallisin-ilmio
        Uskonnollinen fanatismi on kaikkein vaarallisin ilmiö
        Anonyymi-ap
        2024-09-09 13:15:23

Mitä IKUISEN HELVETIN kidutususkonnon historia opettaa meille? Että se on kaikkialla lietsonut suvaitsemattomuuden liekkejä, levittänut tasangoille ruumiita, juottanut maan vereen, polttanut kaupunkeja, tuhonnut kansakuntia, mutta ei ole koskaan tehnyt ihmisistä parempia, vain huonompia.

Kidutususkonto on ollut vain talutushihna. Jos kansa on sortunut kidutususkontoon, se tarkoittaa, että se suostuu sietämään enemmän. Kidutusskonto on ristiriidassa moraalin kanssa juuri siksi, että se on ristiriidassa järjen kanssa. Hyvyyden aisti liittyy läheisesti totuuden aistiin. Älyn turmeltuminen johtaa sydämen turmeltumiseen. Sillä, joka pettää älyään, ei voi olla vilpitöntä, rehellistä sydäntä. Kristillinen ikuisen helvettiopin kidutususkonto on tappanut miljoonia ihmisiä. Jotain on selvästi vialla siinä uskonnossa.

• Olen erittäin iloinen, että Jumala ei ole kuollut, vaan asuu Pyhän Henkensä kautta minussa sekä kaikissa uskovissa. Lähes joka päivä keskustelen Hänen kanssaan. Evankeliumin ilosanoma on siinä, että jo noin 2000 vuotta sitten Jeesus Kristus kärsi Golgatan ristillä rangaistuksen kaikkien maailman ihmisten edestä, niin että voimme saada vanhurskauden (syyttömäksi julistamisen) armosta ilmaiseksi, täysin ilman omia tekojamme ja ansioitamme. Ylistys Jumalalle!

• Tiedätkö, mitä Jeesus Kristus on tehnyt Putinin synneille jo noin 2000 vuotta sitten?
      Hän on tehnyt sen, minkä Hän on tehnyt sinun ja minun ja kaikkien ihmisen synneille, joten täysin samalla viivalla olemme kaikki Putinin kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4444
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3585
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2387
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2081
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      1984
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1959
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1648
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1467
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1331
    Aihe