Voi kiesus miksi Naantalin aurinkoisen tontti piti tärvellä lisärakentamisella?? Vanha rakennus oli kaunis joskin jo pintaremonttia kaipaava ja tontti oli kiva kaunis mäntymetsäinen. Ja nyt kaikki puut kaadettu. Lisäosaa ollaan pystyttämässä ja näyttää tulevan likimain umpinainen korkea seinä Nuhjalantien suuntaan lähes katuun kiinni. Aivan hirveä!
Miksi? Miksi??????
Naantalin aurinkoisen tontti tärvelty
11
309
Vastaukset
- Anonyymi
Siihe tulee k-kauppa,.
- Anonyymi
Joo tulee k-kauppa mutta miksi kaunis tontti ja rakennus piti pilata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tulee k-kauppa mutta miksi kaunis tontti ja rakennus piti pilata?
Naantalissa on pilattu jo monta metsäaluetta, lisää lähtee kun uutta Ukkopekkaa aletaan rakentamaan. Tammisto, keskusta rakennettu ahtaasti ,vanha kela rakennus puretaan, siitä kaatuu myös komeita puita vierestä. Eikös siitä aurinkoisesta alaspäin metsikköön vielä pukata jotain rivareita,että näin.
- Anonyymi
Tutärpuolini kehui eliittiasuntoansa naantalissa. Pelkkää kulissia isot velat joutui myymääa asunnon kun rahat loppui. Jokainen arvasi että noin siinä käy. Volvokin hävisi pihasta. Se siitä kehumisesta. Olenko vähän vahingon iloinen ehkä olen ehkä en. Mutta kehumisella on aina toinen kääntöpuoli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naantalissa on pilattu jo monta metsäaluetta, lisää lähtee kun uutta Ukkopekkaa aletaan rakentamaan. Tammisto, keskusta rakennettu ahtaasti ,vanha kela rakennus puretaan, siitä kaatuu myös komeita puita vierestä. Eikös siitä aurinkoisesta alaspäin metsikköön vielä pukata jotain rivareita,että näin.
Miks kauniiseen naantaliin rakennetaan tosi rumia mustia ladon näköisiä taloja. Ihminen on kylmä ja tunteeton kun mustan värin valitsee. Ei tule lämmin ja kotoisa olo
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178990438
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Lato on aina kaunis sano Panu
- Anonyymi
Siinähän on jo sale,.
- Anonyymi
Sanna Marin muutti pois Kesärannasta
Toimitusministeristön väistyvä pääministeri Sanna Marin (sd) on muuttanut pois Kesärannasta. - Anonyymi
Marin tanssi ja lauloi julkisuudesta tuttujen henkilöiden kanssa yksityisasunnossa. Videoia oli kuvattu myös pääministerin virka-asunnolla Kesärannassa Ruisrockin jälkeisenä sunnuntaina.
Marin joutui videoiden vuoksi arvosteluryöpyn kohteeksi.
– Minä olen ihminen ja myös minä kaipaan joskus näiden synkkien pilvien keskellä iloa, valoa ja hauskuutta, Marin kommentoi videoiden vuotamisen jälkeen. - Anonyymi
hyvä kun rakennetaan uusileipomo ei siihen kauppaa
pullaa ja kakkuja tulee kyllä se tehdään siihen ihan piruttaan et
padel hallia ei sit ainakaan siihen k-kauppa toiselle puolen sihen parkkipaikalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728