Miten voisi treenata jalkapallossa kesän aikana?
Oon siis 12-v ja pelaan huonomassa jengissä haluaisin kovasti ammattilaiseksi mutta se edellyttää työtä olen valmis siihen mutta jos jollakin olisi ideoita miten kehittää kuntoa ja tekniikkaa. Futareita paikalla?
Miten kehittyä/treenata jalkapallssa
4
690
Vastaukset
- Anonyymi
Harrastan kyllä jalkapalloa, ja olenkin siinä joukkueeni paras, mutta en oikein osaa sanoa, miten siinä voi kehittyä... Tässä pari vinkkiä, mitä minä teen (olen itse 13-vuotias):
1. Käy juoksulenkeillä ja urheile muutenkin vapaa-ajalla. Siitä saat voimaa ja energiaa peliin!
2. Harjoittele kaikenlaisia temppuja pallolla. Opit käsittelemään palloa paremmin.
3. Pelaa muuallakin kuin harrastuksissa ja kouluissa!
En osaa neuvoa muuta, mutta kokeile noita juttuja! :) - Anonyymi
Niin, ja äläkä juo mitään energiajuomia tai mitään muutakaan epäterveellistä! Vesi ja mehu on parhaita juomia. Syö myös terveellisesti.
- Anonyymi
No siis kehittyminenhän perustuu pitkälti treeniin ja sen kovuuteen.Olen itse valmentajana ja jotta nostan pelaajia parempaan jengiin heidän pitää olla hyviä. Heidän ei tarvitse olla huippuluokkaa mutta
Heissä tarvitsee olla pontettiaalia jos ymmärät mitä tarkoitan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225154- 254338
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174