Juhannus ahdistaa..

Anonyymi-ap

Kauhea sterssi juhannuksesta.Miniä laittoi viestiä miten olisivat tulossa meille syömään juhannuksena.Vittu minä jaksa mitää ruokaa laittaa..vastasin että kauhea väsymys,en taida jaksaa kokata..ois joskus kiva kun hekin pyytäisivät meidät valmiiseen pöytään..ei edes kiittäneet kun viimeksi kokkasin heille!En saanut edes siivottua ja monet kyselivät keitinkö juustokeittoa?En ole ikinä keittänyt!Nyt ei vaan jaksa..oispa kesämökki missä ois oikea sauna,puilla lämmitettävä..sais olla siellä ihan yksin,käydä aamulla uimassa,sitten saunoa,ja nukkua hetken saunakamarin puusängyssä,sitten herätä kaikessa rauhassa,käydä kävelemässä avojaloin hiekkapintaisella tiellä..kaikessa rauhassa..ilma stressiä...

10

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menisit töihin

• Anonyymi

Minä olen kuule työurani tehnyt,sitten sairastuin vakavasti ja jouduin jäämään eläkkeelle.Sairaudellani on merkittävä osuus jaksamiseeni.

• Anonyymi

Koukkaa ne.

• Anonyymi

Asiat eivät itsessään ole hyviä tai huonoja mutta ajattelu tekee niistä sellaisia.

• Anonyymi

Miniäsi on hullu, kukaan täyspäinen ei kutsu itseään kylään.

• Anonyymi

Sanoppa muuta..olis vaikka ehdottanut että tuovat jotakin taikka tarvisinko apua..

• Anonyymi

Olisit vuokrannut itselles mökin, tarpeeksi pienen ettei kukaan mahdu sinne tuppautumaan ja pilaamaan kaikkea.

• Anonyymi

Niin ois pitänyt tehdä,eikä kertoa kellekkään missä se mökki on,puhelin kiinni..enkä ole ainoa joka haluaisi tehdä saman tempun kun aikuiset pennut tulee juhannuksen viettoon ja valmiiseen pöytään!

• Anonyymi

Ei sitä aina jaksa, se on nuorempienkin ymmärrettävä , yleensä eivät ymmärrä vaan ajavat omaa linjaansa . Vanhemman ei sais koskaan olla väsynyt niiden mielestä .
      Kyllähän sitten itse saavat kokea saman kun ovat siinä iässä

• Anonyymi

Mä en ikinä änkeis juhannuksena anoppilaan syömään,ja jos mentäisiin veisin myös tarjottavaa.Ehkä AP sun kannattais vuokrata se mökki ja mennä rentoutumaan ilman että tarvii jussina hellan ääres häärätä jälkikasvulle sapuskaa,jos eivät kiitä mitenkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5454
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4760
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2711
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2344
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1647
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1432
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1410
    Aihe