Maahanmuutto
Kuten Vilhelm sen sanoi, nyt on kotiinpaluun aika
Moktar.Gubta
2023-06-29 09:15:50
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/vilhelmjunnila/274396-on-kotiinpaluun-aika/
Vilhelm Junnilan vaalislogan on vieläkin kovin ajankohtainen: on kotiinpaluun aika.
Taitaapa olla sinullekin, Vilhelm-parka nyt olla koittanut se aika. Palaa kotiisi.
Sillä Vilhelm kääntää kiivaasti takkia ja pukkaa ihan kybällä katumusta. Oli se tyhmää, enhän minä tarkoittanut ja läpällähän minä. Tämä juttu on kuultu ennenkin. Jussikin itku silmässä selitteli KKO:lle, että kaikki oli vain vitsiä ja sarkasmia, ihan varmasti oli. Jussin vitsi olikin niin hyvä, että KKO lättäsi siitä rikostuomion.
Odotamme mielenkiinnolla, kun seuraavaksi Saksa vitsillä kertoo, että ministeri Junnilan ei tarvitse lainkaan käydä Saksassa ja Israel naurusuussa jatkaa, että Suomen armeijan ohjustilaukset ne vasta naurattavatkin.
Nauretaan mekin, sillä Vilhelmin kotimatka on jo alkanut. ;)
Pekka Haaviston puhe tässä?
5
146
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009686826.html
kuka pelin voittaa
veikkaa PS
kansa ei lähde pellehommiin mukaan - Anonyymi
Sillä Vilhelm kääntää kiivaasti takkia ja pukkaa ihan kybällä katumusta. Oli se tyhmää, enhän minä tarkoittanut ja läpällähän minä. Tämä juttu on kuultu ennenkin. Jussikin itku silmässä selitteli KKO:lle, että kaikki oli vain vitsiä ja sarkasmia, ihan varmasti oli. Jussin vitsi olikin niin hyvä, että KKO lättäsi siitä rikostuomion.
- Anonyymi
Junnila ei ole rikkonut lakia kuten Haavisto.
- Anonyymi
vihreäliitto maalitti suomeksi sanottuna?
nyt ei kannata vihreiden kannabista sytyttää-se voi räjähtää.
veikkaan että kokoomus ja PS valjasti vakoilijat seuraamaan joka askelta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178123Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996369Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702440
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402430- 422204
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575