Mulla on muutaman kerran tullut huulen yläreunaan nuppineulan kokoinen punainen piste. Ensin luulin että se on vaan joku finni, mutta nyt oon miettinyt voisko se olla herpes, kun saattaa olla että on aina tullut samaan paikkaa. Ekana päivänä pisteen kohta ja vähän muukin ylähuuli kihelmöi ja kirvelee, toisena päivänä ei tunnu miltään. Oon laittanut sillon ekana oireisena päivänä vaan huulirasvaa. Piste ei oo koholla. En tiiä kauan toi piste siinä on ollut kun on ilmaantunut, tai muutenkaan en oo varma ensimmäisten kertojen oireiluista, kun en oo siihen kauheesti ennen kiinnittänyt huomioo, kun ei oo paljoakaan oireillut. Mutta ei ainakaan viimekerralla kasvanut tuota nuppineulan kokoa isommaksi. Nyt eilen taas tuli sellanen pikku piste.
Voiko piste huulessa olla herpes?
Anonyymi-ap
2
935
Vastaukset
- Anonyymi
Huuliherppes , tunnistat sen huulessa vesirakko ei punainen , polttelua kirvelyä.
Paras hoito mene apteekkiin Osta Zoviraks voide , ohuelti alueelle .. Lähtee muutamassa
päivässä . - Anonyymi
Olen kokeillut ja toimii 100.prosenttisesti......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117195Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista604869- 954741
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493899- 513838
- 2173817
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263383- 412847
- 512751
- 392317