Terve
Kaipaan ihmisten kokemuksia uuden 508 ovista. Jäätyykö pakkasilla karmittomat ovet helposti kiinni, jostain olin tällaisesta "ongelmasta" lukevinani. Kotonani ei ole tallia eikä katosta. Ja jos ovet jäätyilee, niin auttaako webasto tähän asiaan?
Etsin vähän käytettyä diesel farmaria ja jotenkin miellyttää silmää tämä 508 malli. Saisi aidon automaatinkin vielä, mikä alkaa olemaan harvinaista.
508 karmittomat lasit talvella
6
469
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole ongelmaa.
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
Olen kyllä lukenut tarinoita niistä ongelmistakin. Niitä kyllä esiintyy kaikissa merkeissä missä kyseisentapainen ratkaisu on olemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä lukenut tarinoita niistä ongelmistakin. Niitä kyllä esiintyy kaikissa merkeissä missä kyseisentapainen ratkaisu on olemassa.
Ainahan voi olla varovainen kun epäilyttää. Kun oven avaa, niin ikkunalasi nytkähtää sentin pari alas ennen kun lukko aukeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainahan voi olla varovainen kun epäilyttää. Kun oven avaa, niin ikkunalasi nytkähtää sentin pari alas ennen kun lukko aukeaa.
Vaan eipä pakkasella välttämättä nytkähdä mihinkään jos se lasi on jäätynyt kiinni tiivisteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan eipä pakkasella välttämättä nytkähdä mihinkään jos se lasi on jäätynyt kiinni tiivisteeseen.
Luulis että silikoni tai vastaava aine auttaisi. Mutta ei ilmeisesti kun näitä ongelmia karmittomissa autoissa talvella on
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184