Niin. Miehet vois vastailla..
Minkä ikäisinä poikuus meni?
Onks epätavallista, et 19w jätkällä on vielä poikuus tallella?
Minkä ikäisenä poikuus meni?
13
4935
Vastaukset
- .......19........
poikuus meni itselläni pari viikkoa15 vuotis syntymäpäivieni jälkeen!!
- 18v
18v, melkein 19
- poika
Otsikossa pieni laskutehtävä, josta voit laskea koska menetin "sen", voi voi ihanaa oli, niin kauan kuin sitä kesti, ja tarkempi aika oli vappu - 2001, tuona kyseisenä vuotena menetin paljon muutakin, mutta sain vastaavasti takaisinkin, eräällä tavalla kyseistä vuotta voidaan kutsua "muutoksen vuodeksi"
Mutta ennenkaikkea se tapahtui henkilön kanssa, jolle olisin halunnut menettää sen, mutta rohkeus petti
Ja täten haluaisinkin lähettää hänelle terveiset näin netin välityksellä, ja tsemppiä opiskeluihin - Wille
Mua paljon nuoremman ja kokeneemman tytön kaas. Hyvä oli kokemus,hyvää teki. Tulin siitä hetkestä kovin halukkaaksi pillun perään,oli se niin kivaa!!!!
- poika
juu.. ei ole vielä menny..ei. Olenkohan epäonnistunu?
- joku vaan
on tallella ja oon 22-vuotta joten ei hätää.
- a.a.s.i
Noh minullakin on vielä tallella ja olen kanssa 21v ja nyt kesällä täytän jo 22v.
- 16tai17
Ensimmäisen kerran penikseni oli naisen sisässä 16-vuotiaana ja naimme useita kertoja ollessani 16-vuotias, mutta ensimmäisen kerran laukesin seksin yhteydessä vasta 17-vuotiaana. Päättäkää itse kumman laskette poikuuden menettämiseksi.
- naapurin
kissaa 9 vuotiaana,mahtokohan siinä poikuus livetä?kutittaa vieläki kullia,oisko jääny kissan pers karvoja esinahkan väliin,mene ja tiedä ,ai niin ja oon nyt jo 38v.
- kiu
vähän sen jälkeen ku täytin 20.....lopultakin!!
- jasiofe
näin!
- Anonyymi
16 v meni
Rauhassa vaan, itse olen 28 ja poikuus on ikään kuin kasvanut minuun kiinni. Se on kuin kasvain joka ei tahdo kadota ja pitää minua rautaotteessaan. Että ihan rauhassa vaan kuten sanoin, ei se sinulle pahaa tee.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467525
- 334153
- 573665
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562436- 542368
- 402319
- 432288
- 162256