Nimittäin hallituksesta. Ympäri Eurooppaa nauretaan ja ihmetellään Suomen arvostuksen valumisesta katu(persu)ojaan.
Vasemmistolainen arvomaailmani ei ole teidän tontilla mutta arvostan RKP:n sivistystä ja demokratian kunnioittamista. Nyt kuitenkin kaveeratte ihmishirviöiden kanssa joten arvostus vähenee.
Lähtekää kävelee tuosta ääliöhallutuksesta!
RKP nyt on aika lähteä
Anonyymi-ap
5
146
Vastaukset
- Anonyymi
RKP on ainoa hallituspuolue joka ei ole natsimyönteinen ja on hyvä vastapaino persuille!!
- Anonyymi
Juuri siksi on Rkp:n lähdettävä!
Ei noiden vähä-älyisten kanssa voi jatkaa! - Anonyymi
Missä näet natseja? Oletko nähnyt kauankin ja mikä on lääkityksesi?
- Anonyymi
No persut eivät ainakaan näe natseja vaan hyväntekijöitä sädekehät päällänsä.
Siinä voi lääkitystä kysellä yks ja toinenkin jos vaan rahat riittää noiden hyvätekijöiden leikkauksilta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717