mulla monet asiat hoituu verkkopankissa kuten monella.nyt kävi vaan niin että verkkopankkitunnukset lukkiutui ja olen pulassa.se vaikuttaa työnhakuun,työttömyysilmoituksen tekoon,laskujen maksuun..aukihan sitä ei tieten avain säästöpankissa saa millään ellei käy kontorilla mutta lähin on niin kaukana ettei pääse kun olen autoton tämän kesän.kaiken lisäksi ei ole henkkareita kun ne piti hankkia,mutta oli vasta suunnitteluvaiheessa koska ei nyt pääse. onko kukaan saanut auki verkkopankkia kun se lukkiutunut,ilman käyntiä konttorilla?siis puhelimessa.voishan ne laittaa uudet verkkopankki tunnukset ja avainlukukortin.huomenna vasta saan puhelun mutta tilanne hermostuttaa...
verkkopankki lukossa
9
2607
Vastaukset
- Anonyymi
Lager on, elämä ei.
- Anonyymi
S-Pankista ainakin onnistui puhelimitse avainlistan kanssa kolmisen vuotta sitten.
- Anonyymi
Riippunee ja roikkunee siitä, mistä syystä tunnukset on lukittu. Onko liian monta virheellistä sisäänkirjautumisyritystä ja tunnukset ovat vain väliaikaisesti lukossa? Eli maltatko odottaa vuorokauden, ilman että kokeilet sisäänkirjautumista.
Yksi vaihtoehto on mobiilivarmenne, jos puhelinoperaattorisi tarjoaa moista liittymän hintaan tai kokeiluluontoisesti (ilmainen pari kuukautta ja irtosanominen sen puitteissa).
Henkkarit on syytä aina olla ja niitten voimassaoloaika näkyy kortista.- Anonyymi
Minun pankissani on tunnussanan käytössä itsevapautus, jos sattuu menemään lukkoon. Se toimii mobiilivarmenteella, eli jos olet kirjannut puhelinnumerosi verkkopankkiin. Aika vanhanaikainen pankki aloittajalla, ellei tuota itse vapautusta ole käytössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun pankissani on tunnussanan käytössä itsevapautus, jos sattuu menemään lukkoon. Se toimii mobiilivarmenteella, eli jos olet kirjannut puhelinnumerosi verkkopankkiin. Aika vanhanaikainen pankki aloittajalla, ellei tuota itse vapautusta ole käytössä.
Kaikkien puhelinliittymien perushintaan ei sisälly mobiilivarmennetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkien puhelinliittymien perushintaan ei sisälly mobiilivarmennetta.
No mitähän tommonen nyt sitten kuukaudessa maksaa? Minä en maksa siitä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitähän tommonen nyt sitten kuukaudessa maksaa? Minä en maksa siitä mitään.
Maksat siitä liittymän perushinnassa:
Telia: Sisältyy liittymän perushintaan
DNA: 1,99 €/kk.
Elisa: 1,99 €/kk
- Anonyymi
Kauanko niitä virhekirjautumisia lasketaan.yhteen
- Anonyymi
Jos kirjaudun yhteen paikkaan väärin ja sitten toiseen paikkaan lasketaanko ne yhteen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457432
- 324098
- 573635
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522376- 532327
- 432268
- 372258
- 162246