verkkopankki lukossa

Anonyymi-ap

mulla monet asiat hoituu verkkopankissa kuten monella.nyt kävi vaan niin että verkkopankkitunnukset lukkiutui ja olen pulassa.se vaikuttaa työnhakuun,työttömyysilmoituksen tekoon,laskujen maksuun..aukihan sitä ei tieten avain säästöpankissa saa millään ellei käy kontorilla mutta lähin on niin kaukana ettei pääse kun olen autoton tämän kesän.kaiken lisäksi ei ole henkkareita kun ne piti hankkia,mutta oli vasta suunnitteluvaiheessa koska ei nyt pääse. onko kukaan saanut auki verkkopankkia kun se lukkiutunut,ilman käyntiä konttorilla?siis puhelimessa.voishan ne laittaa uudet verkkopankki tunnukset ja avainlukukortin.huomenna vasta saan puhelun mutta tilanne hermostuttaa...

9

2607

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lager on, elämä ei.

• Anonyymi

S-Pankista ainakin onnistui puhelimitse avainlistan kanssa kolmisen vuotta sitten.

• Anonyymi

Riippunee ja roikkunee siitä, mistä syystä tunnukset on lukittu. Onko liian monta virheellistä sisäänkirjautumisyritystä ja tunnukset ovat vain väliaikaisesti lukossa? Eli maltatko odottaa vuorokauden, ilman että kokeilet sisäänkirjautumista.

Yksi vaihtoehto on mobiilivarmenne, jos puhelinoperaattorisi tarjoaa moista liittymän hintaan tai kokeiluluontoisesti (ilmainen pari kuukautta ja irtosanominen sen puitteissa).

Henkkarit on syytä aina olla ja niitten voimassaoloaika näkyy kortista.

• Anonyymi

Minun pankissani on tunnussanan käytössä itsevapautus, jos sattuu menemään lukkoon. Se toimii mobiilivarmenteella, eli jos olet kirjannut puhelinnumerosi verkkopankkiin. Aika vanhanaikainen pankki aloittajalla, ellei tuota itse vapautusta ole käytössä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun pankissani on tunnussanan käytössä itsevapautus, jos sattuu menemään lukkoon. Se toimii mobiilivarmenteella, eli jos olet kirjannut puhelinnumerosi verkkopankkiin. Aika vanhanaikainen pankki aloittajalla, ellei tuota itse vapautusta ole käytössä.

Kaikkien puhelinliittymien perushintaan ei sisälly mobiilivarmennetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkien puhelinliittymien perushintaan ei sisälly mobiilivarmennetta.

No mitähän tommonen nyt sitten kuukaudessa maksaa? Minä en maksa siitä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitähän tommonen nyt sitten kuukaudessa maksaa? Minä en maksa siitä mitään.

Maksat siitä liittymän perushinnassa:

Telia: Sisältyy liittymän perushintaan
        DNA: 1,99 €/kk.
        Elisa: 1,99 €/kk

• Anonyymi

Kauanko niitä virhekirjautumisia lasketaan.yhteen

• Anonyymi

Jos kirjaudun yhteen paikkaan väärin ja sitten toiseen paikkaan lasketaanko ne yhteen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7575
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4183
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3685
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2481
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40